اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

با راوی شو، راهی شو/ برگزاری نخستین رویداد استعدادیابی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت

مسؤل انجمن راویان فجرفارس از برگزاری نخستین رویداد استعدادیابی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، در شاخه‌های هنری، فرهنگی و اجتماعی، خبر داد.

با راوی شو، راهی شو/ برگزاری نخستین رویداد استعدادیابی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت

 سید رضا متولی در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز گفت: این برنامه توسط ستاد کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس با مشارکت شورای شهر شیراز، شهرداری شیراز و صدا و سیمای مرکز فارس برگزار می شود.

مسؤل انجمن راویان فجر فارس با تاکید بر لزوم همراهی همه اقشار جامعه در این  برنامه، اظهار داشت: از همه هنرمندان و آحاد مردم فارس در جهت روایت بهتر با استفاده از هنرهای مختلف از فرهنگ ایثار و جهاد مردم ولایت مدار فارس، دعوت می کنم که در این مسابقه شرکت کنند.

متولی در تبیین این برنامه گفت: راوی شو، یک مسابقه ی پرشور تلویزیونی (talent) است و طی سه مرحله برگزار می شود و در نهایت سه اجرا حائز مقام اول تا سوم خواهند شد که برگزیدگان جوایز نفیس همراه با معرفی به اجراهای مختلف در استان و خارج از استان را کسب خواهند کرد.

این جانباز دفاع مقدس در بیان مراحل و چگونگی اجرای این برنامه، گفت: فصل اول مختص موضوعات ایثار و جهاد استان فارس هست که البته شرکت کنندگان از سراسر ایران می توانند در این مسابقه حاضر شوند و فصل های بعد با موضوع ایثار و جهاد کل کشور در تراز ملی برگزار خواهد شد.

وی درباره داوران این مسابقه هم گفت: داوران از حوزه های مختلفی مثل نمایش و موسیقی دفاع مقدس از استان فارس هستند که فعلا تا زمان پخش مسابقه، از ذکر اسامی معذوریم.

متولی هدف از برگزاری این برنامه را این چنین بیان کرد: هدف نهایی این برنامه معرفی استعدادهای در خور توجه در هنر و شیوه های نوین روایتگری و عرصه فرهنگ ایثار، جهاد، تبلیغ و بهینه کردن  برنامه های متنوع فرهنگی در سطح جامعه است.

سید مرتضی آل علی، دبیر ستاد کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس نیز در پاسخ به این سوال که مردم چگونه می توانند، اجراها را ببینند، گفت: کل برنامه توسط صدا وسیمای مرکز فارس ضبط و در شبکه استانی و شبکه های شما، برون مرزی و یکی از سه شبکه یک و دو سه سیما، پخش خواهد شد.

آل علی به موضوعات مسابقه، اشاره کرد: موضوعات مسابقه شامل انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت و مدافعین سلامت می باشد.

وی افزود: همه هموطنان برای شرکت در این مسابقه فرهنگی و همراه شدن با روایتگران فرهنگ ایثار و جهاد، می‌توانند از ۵ تا ۲۵ بهمن‌ ماه ۱۴۰۰ با ارسال ویدیو در تارنمای #راوی_شو به آدرس زیر: 
https://www.ravi-sho.ir 
در مسابقه ثبت‌نام و شرکت کنند.

آل علی به شاخه های مختلف این مسابقه اسعدادیابی اشاره کر و گفت: رشته های مسابقه شامل: هنرهای نمایشی، تجسمی، ترسیمی، آوایی، استندآپ راوی و هنر های ورزشی است و شرکت کننده ها باید ویدیو های خود را در مدت زمان کمتر از ۵ دقیقه، به‌صورت افقی ضبط و ارسال کنند و در ابتدای ویدیو این جمله را بگویند: من این ویدیو را برای برنامه راوی شو ارسال می کنم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول