اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بسیج دانشجویی باید پیشران و موتور محرک همه اقشار باشد

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: بسیج دانشجویی باید پیشران و موتور محرک همه اقشار باشد و انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از بسیج دانشجویی، پیشقراولی در این عرصه است.

بسیج دانشجویی باید پیشران و موتور محرک همه اقشار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان امروز در آیین افتتاحیه نهمین دوره آموزشی، تشکیلاتی و مهارتی خط امام(ره) استان هرمزگان اظهار کرد: بسیج دانشجویی باید پیشران و موتور محرک همه اقشار باشد و این انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هست و بحمدالله این نگاه در بسیج دانشجویی جریان دارد.

وی با بیان این که باید فضای بسیج را به فضای بحث و تبادل نظر حول مسائل و معضلات استان تبدیل کرده و به سمت ارائه راهکارهای علمی و اجرایی هدایت کنیم، خاطرنشان کرد: بسیج با ادامه رویه گفتمان سازی مسئله محور می تواند بیش از پیش فضای مناسب را برای صنعت، تولید، صادرات، اشتغال و سایر مسائل کشور فراهم کند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با تقدیر از فعالیت‌هایی که تاکنون در این زمینه انجام شده، افزود: این گفتمان سازی مسئله محور که چرخه احصاء مسائل تا ارائه راهکار علمی را در بر می‌گیرد بزرگ ترین خدمت بسیج در این وادی است.

در این دوره 5 روزه آموزشی، تشکیلاتی و مهارتی خط امام خمینی (ره) در بسیج دانشجویی هرمزگان، ۱۰۰ دانش پژوه از سراسر استان هرمزگان در دانشگاه جامع هرمزگان حضور دارند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول