اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تعطیلی بیش از 20 مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در خلازیر

شهردار منطقه 19 تهران از تعطیلی بیش از 20 مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در خلازیر خبر داد.

تعطیلی بیش از 20 مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در خلازیر

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس،‌ مهدی هدایت شهردار منطقه 19 تهران درباره تعطیلی مراکز غیرمجاز تفکیک پسماند گفت: 24 مورد از مشاغل تعطیل شده مربوط به مراکز غیرمجاز تفکیک پسماند در محدوده خلازیر هستند که به دلیل خطرات و آسیب های جدی زیست محیطی شناسایی و در پی صدور بند 20 تعطیل و جمع آوری شدند.

وی افزود: همچنین 6 واحد تولیدی پوشاک در خیابان نیایش به دلیل مزاحمت برای شهروندان و آلودگی های صوتی پس از دریافت سه مرحله اخطار و عدم تغییر شغل، تعطیل شدند.

 هدایت در ادامه از صدور اخطار به واحدهای تولیدی کفش در خیابان ناحیه 3 اشاره کرد و گفت: در همین راستا 20 مورد از کفش فروشی های این محدوده به دلیل مزاحمت و عدم رعایت تمهیدات آتش نشانی اخطار دریافت کردند.

 شهردار منطقه 19 در ادامه به تشریح گوشه ای از اقدامات اجرایی در راستای نگهداشت شهر و حفظ محیط زیست از آلودگ حیوانات مضر شهری پرداخت و بیان کرد: طی اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل جمعیت موش ها، 672 مورد منافذ فعال و غیر فعال شناسایی و طعمه گذاری شد.

در همین راستا 60 دریچه یکطرفه نصب، 75 مورد انسداد و اطلاع رسانی لازم نیز به شهروندان درقالب توزیع بیش از 200 بروشور آموزشی صورت گرفته است.

هدایت گشت زنی و جمع آوری سگ های ولگرد را از دیگر اقدمات انجام شده برای نگهداشت شهر عنوان کرد و افزود: طی گشت زنی های انجام شده  71 قلاده سگ ولگرد در پاسخ به پیام های 137 شهروندان منطقه زنده گیری شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول