اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بازدید معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان از دفتر خبرگزاری فارس

سرهنگ گلالی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در لرستان با مدیر و پرسنل این رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بازدید معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان از دفتر خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سرهنگ علی گلالی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان به همراه سرهنگ رشنو و سروان ملکی از پرسنل معاونت اجتماعی پلیس، از دفتر خبرگزاری فارس در استان لرستان بازدید کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان در این دیدار از زحمات خبرنگاران رسانه‌های استان در راستای اطلاع رسانی را مهم و جریان ساز برشمرد و با تقدیر از پرسنل خبرگزاری فارس در این راستا، عنوان کرد: خبرگزاری فارس یکی از رسانه‌های فعال در استان است و همواره در پوشش اخبار پلیس و اطلاع رسانی به مردم عملکرد خوبی دارد.

وی در ادامه نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی به مردم را بسیار مهم برشمرد و گفت: رویکرد ما در معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان بر همکاری و استفاده از ظرفیت بالای رسانه‌ها است.

گلالی خاطرنشان کرد: امروز شاهد جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و لذا رسانه‌های داخلی نیز باید در همین راستا جریان سازی داشته باشند تا همانگونه که در عرصه‌های مختلف شاهد شکست دشمن بوده‌ایم در حوزه رسانه نیز این شکست‌ها را شاهد باشید.

 

در ادامه سعید سرشار مدیر خبرگزاری فارس در لرستان نیز به اهمیت ایجاد امنیت و احساس امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: احساس امنیت زمینه توسعه و حضور سرمایه‌گذاران در استان می‌شود و همه باید به نوبه خود در این زمینه تلاش کنیم تا فضای جامعه آرام باشد.

وی با بیان اینکه پلیس در خط مقدم ایجاد امنیت در جامعه است، عنوان کرد: ما رسانه‌ها نیز به نوبه خود تلاش می‌کنیم با اطلاع رسانی مناسب در رفع مشکلات و به تبع ایجاد امنیت در جامعه کمک کنیم.

سرشار در ادامه از زحمات پرسنل نیروی انتظامی در لرستان تقدیر کرد و افزود: پلیس نشان داده هر جایی که امنیت و آرامش مردم در میان باشد حضور جدی و فعال دارد و امنیت امروز در جامعه مرهون خون شهدا و همه جان بر کفان نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول