اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با مردم بندرلنگه+ ویدیو

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در سفر به شهرستان بندرلنگه بصورت چهره به چهره با جمعی از شهروندان این بندر دیدار کرد.

دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با مردم بندرلنگه+ ویدیو

مجتبی قهرمانی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه، اظهار داشت: در اجرای دستورات رئیس قوه قضائیه و سیاست کلان دستگاه قضایی مبنی بر حضور در میان مردم تصمیم گرفتیم ملاقات‌های مردمی دادگستری استان هرمزگان بصورت یک هفته درمیان در شهرستان‌های این استان برگزار کنیم.

وی افزود: دوهفته پیش خدمت مردم شریف میناب رسیدیم و این هفته هم خدمت مردم شریف بندر خمیر و بندرلنگه آمدیم که تا کنون با تعداد زیادی از شهروندان  بصورت چهره به چهره دیدار کردیم و مراجعان نیز در خواست‌های خود را تقدیم کردند و دستورات لازم نیز صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بیان داشت: در این سفرهای شهرستانی در راستای ماموریت‌های اداری از شعبات و حوزه های قضایی نیز بازدید کردیم.

قهرمانی اضافه کرد: در این سفر از چندین واحد تولیدی و همچنین سایت پرورش لارو میگو در این شهرستان نیز بازدید بعمل آمد.

این مقام قضایی یادآور شد: در ادامه این سفر مراسمی در بندر خمیر داریم مربوط به پرونده‌ای قدیمی که تعداد زیادی از ساکنین محله‌ای در بندر خمیر که سال‌های سال منتظر دریافت اراضی و سند مالکیت خود بودند منجر به نتیجه شده است.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و هیات همراه در بدو ورود خود به شهرستان بندرلنگه مورد استقبال فواد مراد زاده فرماندار و مسئولان قضایی این شهرستان قرار گرفتند و سپس با حضور در گلزار شهدای گمنام این بندر ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهداء و قرائت فاتحه به غبار روبی وعطر افشانی این قبور مطهر پرداختند و در ادامه نیز با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در این دیدار بیان کرد: عملکرد خوب و با قاطعیت قهرمانی رئیس کل دادگستری در برخورد با مفاسد از ایشان قهرمانی در ذهن همه هم استانی‌ها ایجاد کرده است که امیدواریم شاهد موفقیت‌های بیشر ایشان باشیم.

وی در این دیدار خواستار برخورد جدی‌تر دستگاه قضا با ترک فعل مسؤولان در زمینه‌هایی شد که به مردم خسارات جانی و مالی وارد می‌شود.

در ادامه رئیس کل دادگستری هرمزگان سپس با حضور در ساختمان دادگستری این شهرستان به اتفاق علیرضا جابر رئیس دادگستری و امید آزادی دادستان عموم و انقلاب شهرستان بندرلنگه با تعداد زیادی از مراجعین دیدار و دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های آنها صادر نمود.

عکس و فیلم: فتح الله کمانداری

انتهای پیام/88028

 

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول