اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برف کردستان به خوبی مدیریت شد/عده‌ای تلاش می‌کردند وضعیت کردستان را بحرانی نشان دهند

وزیر کشور گفت: برخی‌ها تلاش داشتند وضعیت کردستان را بحرانی و غیرعادی نشان دهند اما با آن حجم برف و برودت منفی ۳۰ درجه‌ای هیچ مشکل حادی در استان پیش نیامده و این بسیار اتفاقات میمونی است و جای تشکر دارد.

برف کردستان به خوبی مدیریت شد/عده‌ای تلاش می‌کردند وضعیت کردستان را بحرانی نشان دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، احمد وحیدی امشب در جلسه ستاد مدیریت بحران کردستان اظهار داشت: اگرچه پیش‌بینی برای امسال، سالی کم‌بارش بود اما عکس آن محقق شد و همین موجب شعف و شادی مردم شد.

به گفته وزیر کشور، با توجه به عدم انتظار و کم‌سابقه بودن بارش‌ها و مجموعه شرایط در کردستان، اما تدبیر خوب استاندار و سایر مسوولان و کنترل‌ها هیچ مورد فوتی و جراحی در تصادفات نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: آنچه در گزارشات اعلام شد، همکاری‌ و تعامل بین مجموعه‌ها در استان و کمک‌رسانی و امدادرسانی شایسته تقدیر است و این در حالی بود که در فضای مجازی برای مردم نگرانی‌هایی ایجاد کرده بودند.

وحیدی خاطرنشان کرد: برخی‌ها تلاش داشتند وضعیت کردستان را بحرانی و غیرعادی نشان دهند اما با آن حجم برف و برودت منفی ۳۰ درجه‌ای هیچ مشکل حادی در استان پیش نیامده و این بسیار اتفاقات میمونی است و جای تشکر دارد.

وی در ادامه به وضعیت ماشین‌آلات شهرداری‌ها و راهداری‌ها اشاره کرد و وعده داد در حد امکان کمک خواهند کرد تا این کمبودها برطرف شود.

وزیر کشور همچنین گفت: بروز و وجود مشکلات در روزهای برفی طبیعی است اما باید تلاش کرد این مشکلات را به حداقل رساند و این در گرو تدبیر مدیران و استفاده از مردم است. 

وحیدی ادامه داد: ممنوعیت و محدودیت در ترددها کاری بسیار خوب مدیران و دستگاه‌های متولی در کردستان در آن روزهای برفی بوده است.

وی بزرگنمایی برخی مشکلات در حالی که همه به مردم خدمت می‌کنند را کاری ناپسند داتست و گفت: باید مردم از این نعمت الهی لذت ببرند و نباید آن را به کام مردم تلخ کرد.

وزیر کشور گفت: وجههی به حساب استان کردستان واریز خواهیم کرد تا بخشی از ان مشکلات مرتفع شود.

وی همچنین از روحانیون و آگاه‌سازی رسانه‌ها در چنین روزها و شرایطی قدردانی کرد و گفت: اینکه مردم را به همکاری دعوت کنند کار خوبی است چرا که امکانات شهرداری محدود و متعلق به خود مردم است که همیاری خود مردم در چنین صحنه‌هایی لازم و موثر است.

وحیدی یادآوری کرد: یکپارچگی و یکدلی که در چنین صحنه‌هایی خود را نشان می‌دهد بیانگر ظرفیت‌های فراوان مردمی است که در قران هم به تعاون و همکاری در کارهای خوب دعوت شده است.

وی از سپاه و ارتش و نیروی انتظامی در کمک به مردم در کردستان قدرداتی کرد و گفت: تفاوتی بین ملت و دولت نیست و همه در کنار هم قرار دارند و در چنین روزهایی خود را نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: کردستان باید روز به روز جلوتر برود و با روحیه در کنارهم بودن رشد کند همانگونه که این برف سنگین می‌توانست مشکلات بیشتری برای مردن کردستان ایجاد کند اما همدلی و در کنارهم بودن مانع از بروز مشکلات شده است.

انتهای میام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول