اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: دولت در اصلاح ارز ترجیحی به معیشت مردم توجه کند

نماینده بهشهر در مجلس گفت: اگر قرار است شاهد حذف نرخ ارز ترجیحی از سبد هزینه‌های دولت باشیم باید برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر راهکار مناسبی ارائه شود.

نماینده مجلس: دولت در اصلاح ارز ترجیحی به معیشت مردم توجه کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلام رضا شریعتی نماینده بهشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 6 بهمن‌) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: طی هفته گذشته شاهد بارش سنگین برف در سراسر کشور و همچنین استان مازندران خصوصا شرق این استان بودیم؛ تا جایی که ارتفاع برف در برخی مناطق به دو متر رسیده است؛ با توجه به شرایط پیش آمده دامداران 120 روستا برای تأمین علوفه دام‌های خود دچار مشکل شدند که باید به آنها رسیدگی شود.

وی در تذکری به وزیر کار گفت: کارگران ساختمانی برای تأمین بیمه خود دچار مشکل هستند و نمی‌توانند در حوزه درمان خانواده‌های خود اقدام مناسبی انجام دهند از این رو باید هر چه سریعتر راهکاری برای رفع مشکلات این قشر زحمتکش اتخاذ شود.

نماینده بهشهر در مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: حوزه انتخابیه بهشهر، نکاء و گلوگاه دارای 200 کیلومتر شریان اصلی فاقد جاده است لذا درخواست می‌شود هیأتی به این مناطق اعزام شود تا به این مهم رسیدگی کنند.

وی در تذکری به رئیس جمهور خاطر نشان کرد: امروز مردم دچار مشکلات جدی هستند لذا اگر قرار است شاهد حذف نرخ ارز ترجیحی از سبد هزینه‌های دولت باشیم باید برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر راهکار مناسبی ارائه شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول