اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

آمادگی ۳۵۰ نفر از نیروهای خدمات شهری برای بارش احتمالی برف در ایلام

سرپرست شهرداری ایلام گفت: ۳۵۰ نفر نیرو برای بارش برف احتمالی و بازگشایی معابر سطح شهر ایلام آمادگی کامل دارند.

آمادگی ۳۵۰ نفر از نیروهای خدمات شهری برای بارش احتمالی برف در ایلام

منصوری سرپرست شهرداری ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به اعلام وضعیت زرد سازمان هواشناسی ایلام در خصوص ورود جبهه هوای سرد و احتمال بارش برف برای امشب و فردا در شهر ایلام با تمام توان برای پاکسازی و برفروبی تمامی نیروهای ستاد بحران این شهرداری در حال آماده باش کامل به سر می‌برند.

وی افزود: ستاد بحران شهرداری با دو دستگاه گریدر، چهار دستگاه بابکت، ۳۰ دستگاه خودرو و سه دستگاه نمک پاش مکانیزه و همچنین ۳۵۰ نفر نیرو برای بارش برف احتمالی و بازگشایی معابر سطح شهر ایلام آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

سرپرست شهرداری ایلام در ادامه گفت: تدابیر لازم برای پاکسازی و بازگشایی خیابان‌های اصلی و مسیرهای منتهی به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس ها، ادارات، مساجد و غیره در زمان بارش برف پیش‌بینی شده است.

منصوری ادامه داد: در ضمن مخازن شن و نمک در شهر ایلام به صورت کامل شارژ شده است و در معابر اصلی و مخصوصاً خیابان‌هایی که دارای شیب زیاد هستند کیسه‌های شن و نمک دپو خواهد شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول