اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نیاز 35 هزار میلیاردی تومان زنجان به سرمایه‌گذاری در سال آینده

استاندار زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته در رابطه با رشد اقتصادی 8.7 درصدی در استان زنجان اظهار کرد: برای تحقق این امر استان زنجان در سال آینده نیاز به ۳۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دارد.

نیاز 35 هزار میلیاردی تومان زنجان به سرمایه‌گذاری در سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی عصر امروز در مراسم افتتاح خط تولید پارچه ایربگ در شرکت نخ‌تایر زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته در رابطه با رشد اقتصادی 8.7 درصدی در استان زنجان اظهار کرد: برای تحقق این امر  استان زنجان در سال آینده نیاز به ۳۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دارد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بخشی از این سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن، بخشی توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و بخش دیگری نیز نیازمند حمایت‌های مجموعه شستاست، اضافه کرد: در همین مکان از شستا قول می‌گیریم که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اعتماد سهام‌داران به نخ تایر صبا بیان کرد: در گذشته اینطور نبوده و به‌ خاطر منابع پولی ناشی از فروش نفت، دولت مستقل از بخش خصوصی بوده و سالیان سال فقط چند پروژه و سرمایه‌گذاری دولتی افتتاح می‌شده، در حالی‌ که امروز این رویه تغییر کرده است.

افشارچی با بیان اینکه مجموعه‌هایی مثل شستا که ضریب ریسک بالایی دارند، باید به این سمت حرکت کنند که چقدر بتوانیم کمتر منبع بگذاریم و بیشتر درآمد داشته باشیم، تصریح کرد: باید در کلان سرمایه‌گذاری‌ها هم به این شکل نگاه کنیم و به سمتی حرکت کنیم که دانش‌بنیان باشد و مرز دانش در تولید کلان و ایجاد و فروش دانش در گام تغییر باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در برنامه‌ریزی‌های استانی نگاه متفاوتی به شستا داریم، گفت: خوشبختانه حرکت سرمایه‌گذار از سمت تهران آغاز شده و با توجه به اینکه زنجان در کریدور شرقی و غربی کشور قرار گرفته و ویژگی‌های مثبتی دارد، نگاه ما به شستا علاوه بر سرمایه‌گذاری، افزایش بهره‌وری است.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول