اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پیام تسلیت شخصیت های سیاسی و فرهنگی به مناسبت ارتحال آیت الله گرایلی

جمعی از شخصیت های سیاسی و فرهنگی با صدور پیامهای جداگانه، رحلت آیت الله گرایلی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت شخصیت های سیاسی و فرهنگی به مناسبت ارتحال آیت الله گرایلی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جمعی از شخصیت های سیاسی و فرهنگی با صدور پیامهای جداگانه، رحلت آیت الله حسین گرایلی را به جامعه روحانیت، مردم انقلابی استان خراسان رضوی و فرزندان وی تسلیت گفتند.

آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در پیامی به مناسبت درگذشت آن عالم ربانی خاطرنشان کرد: فقدان استاد برجسته فقه و تفسیر شخصیت هدایتگر و سازنده در حوزه تبلیغ، روحانی انقلابی و مقاوم در خط ولایت مداری در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی در درازای عمر انقلاب اسلامی، همان رخنه غیر قابل ترمیم در اسلام است که مقام عصمت فرمودند: ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت رحلت آیت الله گرایلی نیز آمده است: این شخصیت عزیز عمر بابرکت خویش را در راه نشر معارف دین و فقه اهل‌بیت عصمت و طهارت و خادمی حضرت رضا علیه‌السلام در کسوت امام جماعت حرم مطهر سپری کرد و همواره تلاش‌ها و یاد و خاطره‌اش در بین زائران و خادمان بارگاه منور رضوی زنده خواهد بود.

دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز با صدور پیامی به همین مناسبت خاطرنشان کرد: این عالم مهذب در سراسر عمر پربرکت خویش به گسترش و نشر معارف دینی و علوم اسلامی در داخل و خارج‌کشور، ترویج شعائر اهل‌ بیت علیهم‌السلام و تربیت طلاب علوم دینی اهتمام داشتند و در مناصب مختلف اعم از امامت جماعت حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، مدیریت حوزه علمیه و عضویت در شورای مدیریت حوزه‌های علمیه‌ ، منشأ خدمات و برکات وافره بودند.

همچنین آیت الله سید مصباح عاملی مدیر حوزه علمیه خراسان نیز در پیامی به مناسبت ارتحال آیت الله گرایلی گفت: آیت الله گرایلی از مفاخر و اساتید برجستۀ حوزه علمیه خراسان بوده و عمر شریف شان را در راه ترویج معارف ائمه هدی علیهم السلام و خدمت به اهل علم و عموم مؤمنین صرف نمودند و از خدمتگزاران صادق دین و مذهب بودند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول