اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح 12 پروژه گردشگری طی ایام دهه فجر در کرمان

مدیر‌کل میراث ‌فرهنگی استان کرمان از افتتاح 12 پروژه گردشگری این استان در ایام دهه فجر 1400 خبر داد.

افتتاح 12 پروژه گردشگری طی ایام دهه فجر در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فریدون فعالی اظهار داشت: 12 پروژه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری 267 میلیارد و 750 میلیون تومان در ایام دهه مبارک فجر سال‌ جاری به بهره‌برداری می‌رسد که با بهره‌برداری از این طرح‌ها تعداد 177 اتاق و 441  تخت به ظرفیت اقامتی استان کرمان افزوده و برای 124 نفر شغل ایجاد می‌شود.

مدیر‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان با اشاره به اینکه در ایام دهه مبارک فجر هشت طرح در شهرستان کرمان و چهار طرح در سایر شهرستان‌های استان افتتاح می‌شود، بیان کرد: این طرح‌‌ها شامل سه هتل، یک هتل آپارتمان، سه دفتر خدمات مسافرتی، دو خانه مسافر، دو مجتمع گردشگری و یک اقامتگاه بوم‌گردی می‌شود.

فعالی ادامه داد: اداره ‌کل میراث ‌فرهنگی استان کرمان به‌عنوان بخش دولتی آمادگی لازم برای همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری کرمان را دارد و از سرمایه‌گذاران علاقمند دعوت به عمل می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: همایش ملی قنات با عنوان میراث ماندگار ایرانیان نیز به مناسبت این ایام از تاریخ 16 الی 18 بهمن ‌ماه جاری در شهر کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول