اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

ضرورت تدابیر موثر برای جلوگیری از حملات سایبری دشمن

اکبر نصراللهی معتقد است که کشور با مخاطرات نوظهور مواجهه است و باید برای جلو گیری از این نوع مخاطرات تدبیر شود.

ضرورت تدابیر موثر برای جلوگیری از حملات سایبری دشمن

اکبر نصراللهی رئیس دانشکده علوم‌اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: اقدام امروز منافقین با توجه به کثرت شبکه‌های رادیو و تلویزیونی ابررسانه سازمان صدا و سیما و سابقه نفوذ در زندان اوین و حمله سایبری آبان گذشته به جایگاه‌های سوخت عجیب و غیرقابل انتظار نبوده است. 

نویسنده کتاب «مدیریت پوشش اخبار بحران در رسانه‌های حرفه‌ای» با تشکر از سرعت عمل نسبی صداوسیما در اطلاع‌رسانی و مدیریت موضوع، بیان کرد: کشور با مخاطرات و بحران‌های نوظهور مواجهه است باید تدابیر اندیشیده شود تا جلوی تبدیل این نوع مخاطرات به بحران گرفته شده و درصورت وقوع با اطلاع‌رسانی صحیح و سریع و روایت اول، دشمن را در حمله به افکار عمومی ناکام گذاشت. 

وی اظهار کرد: منافقین حرف‌ها و شعارهایی بی‌اثری که امروز در چند ثانیه از شبکه یک سیما انتشار دادند، هر روز در رسانه‌هایی که با پول آمریکا و رژیم صهیونیستی تأسیس کردند، پخش می‌کنند. 

نصراللهی ادامه داد: گروهک تروریستی منافقین با پناه بردن به صدام و ترور و شهادت رساندن حدود ۲۰ هزار نفر از مردم بی‌گناه و مسئولان کشور از جمله رئیس جمهور، نخست وزیر و رئیس قوه قضاییه، جایگاهی در ایران ندارد و این‌گونه اقدامات، مردم را یاد جنایت‌های آنان در گذشته می‌اندازد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول