اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ارتقاءساختار انتظامی شهرستانهای غرب استان تهران

فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: با تغییر ساختار نیروی انتظامی ،بزودی ساختار انتظامی شهرستانهای غرب استان تهران افزایش و ارتقاء می یابد.

ارتقاءساختار انتظامی شهرستانهای غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر ،سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ،امروز در حاشیه ملاقات با شهروندان که در مسجد حضرت ولی عصر(عج)شهرک مهدیه اسلامشهر،در گفتگویی با خبرنگاران اظهار کرد: با تغییر ساختار  نیروی انتظامی کشور، ساختار انتظامی شهرستانهای غرب استان تهران ارتقاء می‌یابد. 

سردار ظهیری افزود: امروز فرصتی بود تا در دیدار  با مردم  شهرستان اسلامشهر،بصورت چهره به چهره و از نزدیک در جریان مسائل ومشکلات مردم قرار گرفته ودر رابطه باپرونده های تشکیل شده ازسوی مردم درکلانتریها و پلیس های تخصصی و مشکلاتی دارند،پیگیر باشیم.

وی با اشاره به نتایج ملاقات مستقیم با مردم ،بیان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده ،در تمامی شهرستانهای غرب استان تهران،هرماه یکبار در یکی از مساجد شهرستان به اتفاق مسئولین پلیسهای تخصصی حضور یافته و مسائل و مشکلات را مورد بررسی و تا حصول  نتیجه  پیگیری می کنیم.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران، گفت: در دیدارامروز با مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان اسلامشهر، علاوه بر اظهار محبت و قدردانی مردم از فعالیت های پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی، تعدادی از شهروندان از افزایش میزان جرایم سرقت های خرد و نحوه برخورد با معتادین متجاهر و خرده فروش مواد مخدر که عمدتا سارقین خرد پا محسوب می شوند گلایه داشته و خواستار تشدید برخوردها و مبارزه بیشتر با عوامل بروز سرقتها و ایجاد ناامنی در منطقه بودند.

سردار ظهیری با اشاره به کمبودامکانات و پرسنل نیروی   انتظامی و عدم تناسب با جمعیت شهرستانها،خاطر نشان کرد: متاسفانه  زیر ساختها و امکانات نیروی انتظامی در شهرستانهای غرب استان تهران،متناسب با جمعیت ساکن در این شهرستان نبوده و با پیگیریهای بعمل آمده و با همراهی و همکاری برخی دستگاههای شهرستانی ،بخش اندکی از کاستی ها برطرف  شده و با توجه به تغییرات ایجاد شده در ساختار کلی نیروی انتظامی ،بزودی شاهد ارتقاء ساختار سازمانی وافزایش امکانات و تجهیزات لجستیکی در سطح شهرستانهای تحت پوشش فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس ،در ملاقات عمومی فرمانده انتظامی غرب استان تهران با شهروندان اسلامشهر که به همت معاونت بازرسی  این نیرو برگزار شد،قریب به ۱۰۰ نفر از مردم منطقه بصورت مستقیم و چهره به چهره دیدار و گفتگو کرده و مسائل و مشکلات خود را در زمینه های مختلف و مرتبط با حوزه فعالیت نیروی انتظامی مطرح کرده و توسط کارشناسان ومدیران پلیسهای تخصصی استانی و شهرستانی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و تعداد زیادی از شهروندان نیز بصورت حضوری از عملکرد مامورین ابراز رضایت مندی کرده و خواستار حمایت و تشویق پرسنل خدوم و جانبرکف  این نیرو شدند. 

 

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول