اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

برگزاری 20 برنامه همزمان با دهه فجر در هلال احمر استان مرکزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از برگزاری 20 برنامه شاخص به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال از سوی این جمعیت خبر داد.

برگزاری 20 برنامه همزمان با دهه فجر در هلال احمر استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علیرضا محمودی صبح امروز در نشست با خبرنگاران از برگزاری 20 برنامه شاخص به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال از سوی این جمعیت خبر داد و اظهار کرد: غبارروبی قبور شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم  و برگزاری برنامه‌های آموزشی از جمله برنامه‌های این دهه است.

وی گلباران بیت حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان خمین توسط بالگرد این جمعیت، حضور پر شور و پوشش امدادی مراسم 22 بهمن ماه، نواختن زنگ مقاومت در مدارس دارای کانون دانش آموزی،همکاری در اجرای مانور رژه موتوری، شرکت در نمایشگاه تجهیزات امدادی، اجرای طرح مفتاح‌الجنه در راستای تفاهم‌نامه با کمیته امداد، اجرای دومین سال پوشش ملی رفیق خوشبخت ما توسط معاونت امور جوانان، اجرای طرح قرار مهربانی و حمایت ماندگار توسط جوانان و داوطلبان هلال احمر (اهدا خون)، برگزاری برنامه فرهنگی با موضوع انقلاب، مسابقات امدادی و دوره های توان افزایی ویژه امدادگران نیز از دیگر برنامه‌های این دهه ذکر کرد.
محمودی در ادامه اظهار داشت: این جمعیت فعالیت‌های بسیاری به جز امدادرسانی در حوادث دارد و در بحث پیشگیری حوادث ،کار آموزش را انجام می‌دهد و با ارائه آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه و آشنا کردن مردم با حوادث، آنان را برای ایمنی خود در مقابل حوادث آماده می‌کند و تلاش دارد بحث خود امدادی را نهادینه کند.

وی  گفت: خانه‌های هلال در نقاط پر مخاطره شهری و روستاهای دوردست با همکاری بخشداران و دهیاران، برای کمک رسانی به حادثه دیدگان در حوادث تا زمان رسیدن نیروهای امدادی ایجاد شده است که مردم بتوانند از وقت طلایی استفاده کنند و کمک رسانی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول