اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

فارس من| ماجرای مطالبه واکسیناتورها از شهرداری تهران

مدیرعامل شرکت شهرسالم شهرداری تهران با اشاره به اینکه بخش نخست حقوق واکسیناتورهای شهرداری تهران پرداخت شد،‌ اعلام کرد: در صورت ارائه اسناد از سوی شرکت واسطه شهرداری آمادگی پرداخت سایر مطالبات را هم دارد.

فارس من| ماجرای مطالبه واکسیناتورها از شهرداری تهران

امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهرسالم شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در پاسخ به مطالبه برخی از واکسیناتورهای شهرداری تهران که از طریق سامانه فارس من در این خبرگزاری ثبت شده است، اظهار داشت: بخش نخست پرداخت حقوق واکسیناتورهای مراکز مربوطه در شهرداری تهران پرداخت شده و بخش دوم آن هنوز به دلیل اینکه اسناد توسط شرکت مربوطه ارائه نشده است، پرداخت نشده است.

وی با اشاره به اینکه ما مستقیم قرارداد با واکسیناتورهای مراکز واکسیناسیون شهرداری تهران نبسته‌ایم گفت: در واقع ما با یک شرکت قرارداد بسته و خرید خدمت کرده‌ایم و زمانی که آنها اسناد را به ما ارائه کردند در اسرع وقت بخش دوم حقوق و اکسیناتورها را پرداخت کردیم.

مدیرعامل شرکت شهرسالم خاطرنشان کرد: پنج‌شنبه هفته گذشته من موضوع اسناد واصله را بررسی کردم و گزارشی مبنی بر دریافت اسناد مربوطه نداشته‌ایم.

نورمحمدی اعلام کرد: ساز و کار جهت پرداخت کامل حقوق واکسیناتورهای شهرداری تهران وجود دارد و مشکلی در پرداختی نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود یکسال از وعده از پرداخت حق‌الزحمه و اکسیناتورها گذشته است، گفت:‌چنین چیزی صحت ندارد اصلا در شهرداری تهران موضوع واکسیناسیون از شهریور آغاز شد و ما واکسیناسیون پرسنل و شهرداری را با همکاری واکسیناتورها آغاز کردیم و اکنون هم آمادگی برای پرداخت حقوق آنها به صورت کامل وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول