اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هزینه های میلیاردی در زیرزمین تبریز به کجا رفته است؟/ اختصاص سهمیه تبریز به شیراز!

رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مشخص نیست چندین میلیاردی که در زیر زمین تبریز هزینه شده، کجا رفته است!

هزینه های میلیاردی در زیرزمین تبریز به کجا رفته است؟/ اختصاص سهمیه تبریز به شیراز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روح‌الله دهقان‌نژاد در چهل‌ونهمین جلسه علنی رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز گزارشی از فعالیت ۶ ماه اخیر این کمیسیون ارائه داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی بیان کرد: از روز آغاز فعالیت این کمیسیون تاکنون ۲۰ جلسه برگزار شده و  ۶۳ موضوع در آن مطرح شده است.

رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: ۲۴۰ مورد پرونده از ابتدا به کمیسیون تحقیق و نظارت آمده است که مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

دهقان‌نژاد با بیان اینکه کمیته کارشناسی هر هفته به‌صورت مداوم جلساتی را برگزار و پرونده‌ها را بررسی می‌کند، ادامه داد: ۳۷ درصد پرونده‌ها مربوط به حوزه شهرسازی، ۱۸ درصد حوزه اداری و استخدامی و ۲۱ درصد حوزه املاک است.

وی در بخشی هم در خصوص موضوعات مطرح شده در این کمیسیون گفت: پیگیری سامانه شفافیت، بازدید از مترو، پیگیری سامانه امور قراردادها، پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشارکتی، تحقیق در خصوص نیروهای بکارگرفته شده در سال ۱۴۰۰، بررسی طرح سوت‌زنی، تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری، پرونده‌های مربوط به حق و حقوق شهروندان که برخی از دهه ۷۰ بلاتکلیف مانده‌اند، تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر، تصویب جمع‌آوری مشاغل خطرآفرین از مجتمع‌های مسکونی، طرح انسداد موقت جذب نیرو به شهرداری و بررسی روند اجرایی سامانه بند بیست ماده ۵۵ برخی از موضوعات بررسی شده در کمیسیون تحقیق و نظارت بوده است.

رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری باید به موضوع شهرک مبلمان و خودرو با جدیت ورود پیدا کند گرچه تکمیل پروژه مشکلات بسیاری دارد ولی نیاز است شهرداری اقدامات لازم را در این راستا اتخاذ کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص سهمیه قطار مترو بیان کرد: سهمیه قطار شهری در فاز اول با کم‌کاری مدیران وقت تغییر یافت و به شیراز اختصاص داده شده و تبریز در این راستا با مشکل مواجه شد. 

دهقان‌نژاد بیان داشت: مشخص نیست چندین میلیاردی که در زیر زمین تبریز هزینه شده، کجا رفته است!

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول