اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اظهار شرمندگی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حضور در یک جلسه!

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حضور در یک جلسه اظهار شرمندگی کرد.

اظهار شرمندگی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حضور در یک جلسه!

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید جواد هاشمی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به عنوان جانشین ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد قصد صحبت در این جلسه نداشتم اما به دلیل نگرانی که دارم صحبت می‌کنم  و به صورت شفاف به عنوان جانشین ستاد کرونای استان می‌گویم که چنین تجمعی به صلاح نبوده و درست نیست.

وی گفت: در روز شنبه مصوب کردیم که تجمعات بیش از حد نباشد و بیشتر از ۲۰ درصد ظرفیت در تجمع‌ها و در تودیع و معارفه ها حضور نداشته باشند و این برنامه ها باید به صورت متعارف باشد.

این معاون سیاسی استاندار کهگیلویه بویراحمد گفت: اکنون در محلی هستم که باعث شرمندگی خودم است.

این معاون استاندار ادامه داد: هر نقدی رسانه‌ها در خصوص من داشته باشند به جان می‌خرم این حرکت علی‌رغم اینکه قدم همه شما را به دیده منت می‌گذارم حرکت خوبی نبود امروز این حضور را میمون می‌دانم ولی ۱۰ روز دیگر همین حضور نامیمون خواهد بود!!.

وی گفت: وضعیت کرونا الان به گونه‌ای است که سویه جدید جهان و کشور و استان را درنوردیده و سرعت انتشار آن ۵ برابر سرعت دلتاست اگر اکنون در همین جلسه کسی کرونا داشته باشد و ماسک خود را بردارد کل جلسه را مبتلا خواهد کرد.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه چند روز آینده مصادف با آغاز دهه فجر انقلاب است یادآور شد: زمانی انقلاب به پیروزی رسید که دو غول بزرگ استکباری دنیا را فرا گرفته بود امام با اندیشه الهی انقلاب را پی‌ریزی کرد انقلاب را به پیروزی رساند.

وی گفت: فردا آغاز این پیروزی و روز ورود امام راحل به کشور است که آغاز آن را تبریک گفته و برای خدمتگزاران نظام اسلامی عزت و سربلندی را خواستارم.

این مسئول افزود: یادی از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی داشته باشیم که همه درس ها را به ما داد امروز باید الگوی همه مسئولان باشد و گفتمان او تاریخ ساز شد به دنبال اسم و رسم نبود شبانه در کوهها و دشتها به دنبال شهادت می گشت اخلاص و خداپرستی او باید برای همه ما درس عبرت و الگو باشد.

وی به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: دست یکایک شما معلمان را باید بوسید شما تربیت فرزندان و تربیت جامعه را برعهده دارید.

این مسئول در ادامه با قدردانی از شخصیت زارع پور مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان گفت شخصیت ایشان را منهای تفکر سیاسی ایشان می‌ستاینم و زحمات او را اجر می‌گذارم که انسانی بی‌حاشیه و اخلاق‌گرا بود.

وی در ادامه گفت: آقای عزت خواه از چهره‌های شناخته شده فرهنگی و انقلابی و ارزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد است که امیدواریم در تربیت و تعلیم فرزندان استان موفق باشد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول