اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افتتاح ۳ پایگاه مقاومت بسیج در گنبدکاووس طی دهه فجر / یک‌هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین‌نیازمندان توزیع می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس از افتتاح ۳ پایگاه مقاومت بسیج در گنبدکاووس طی دهه فجر خبر داد و گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب احیای هویت اسلامی زن مسلمان از برنامه‌های مهم سپاه شهرستان است.

افتتاح ۳ پایگاه مقاومت بسیج در گنبدکاووس طی دهه فجر / یک‌هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین‌نیازمندان توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس رمضانعلی قاسم‌پور فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سه پایگاه مقاومت بسیج در شهر «اینچه‌برون»، روستای «دوزالوم» و روستای «قولپیجه» افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به نقش کلیدی زنان ایرانی، احیای هویت اسلامی زن مسلمان به عنوان الگوی سوم زن، یعنی نه زن شرقی و نه زن غربی بلکه زن مسلمان اسلامی یکی از برنامه‌های مهم سپاه شهرستان است.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: ارتقاء شاخص‌های تراز انقلاب اسلامی در زنان و دختران ایرانی مانند عفاف و حجاب از نکات کلیدی و مورد توجه است.

قاسم‌پور ادامه داد: شعار محوری امسال در دهه فجر جشن ملی ۱۴۰۰ بوده و سپاه شهرستان در این خصوص ۳۴۹ برنامه در پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌های بسیج برگزار خواهد کرد که از این‌ تعداد ۱۸ برنامه شاخص است.

وی عنوان کرد: نواختن زنگ‌، ویزیت رایگان در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و غیره از جمله برنامه‌های شاخص این دهه توسط سپاه شهرستان است.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: از ابتدای شروع شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۴۵ هزار بسته معیشتی، طبخ غذای گرم، توزیع لوازم‌التحریر و لوازم ورزشی بین آسیب‌دیدگان ناشی از این‌ بیماری و مردم‌ محروم شهرستان توزیع شده و با توجه به شیوع این بیماری با نام «امیکرون» در این ایام یک‌هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین‌نیازمندان توزیع می‌شود.

قاسم‌پور بیان کرد: برگزاری تمام برنامه‌ها در دهه فجر تابع دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در کشور، استان و شهرستان خواهد بود و برای حفظ جان مردم عزیز این برنامه‌ها با مصوبه این ستاد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گروه جهادی شهید سلیمانی متشکل از نیروهای بسیجی در اصناف با تخصص‌های مختلف هر دو هفته یکبار به یکی از مناطق محروم شهرستان عزیمت کرده و خدماتی چون تعمیرات لوازم خانگی، جوشکاری، تعمیرات منازل و دیگر تخصص‌های لازم را به طور رایگان برای مردم این مناطق انجام می‌دهند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول