اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تاکید بر شفافیت در شهرداری زنجان/شهرداری زنجان شیشه‌ای می‌شود

شهردار زنجان گفت: شفافیت مدنظر بنده در شهرداری که مثل مجموعه شیشه‌ای ایجاد کنیم تا قضاوت‌ها راحت شود.

تاکید بر شفافیت در شهرداری زنجان/شهرداری زنجان شیشه‌ای می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروز فر ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان اظهار کرد: شهرداری خانه ملت است و اگر این جمله به کل مردم اطلاق شود، در نتیجه تکلیف شهرداری مشخص خواهد شد.

شهردار زنجان با بیان اینکه بر همین اساس کل همکاران در شهرداری و شورا باید تلاش کرده تا تبعیض را حذف کنند، اضافه کرد: در همه امور باید مصالح را مصالح مردم ببینیم و امیدواریم خادم پشت میز نشین نباشیم و آنچه لیاقت مردم این شهر را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه من کسی نیستم که با ابزار سیاسی حقوق مردم را تضییع کنم، افزود: از اصحاب رسانه تقاضا دارم که کمک کنند تا حقوق مردم را بگیریم.

فیروز فر با بیا اینکه ما فکر کنیم شهرداری مجموعه است که همه چیز آن روی روال است دروغ است، ادامه داد: در شهرداری افرادی هستند که بسیار تلاش می‌کنند و ما در تلاش هستیم که سره از ناسره شناخته شود و حق همکاران تلاشگر از بین نرود.

وی با بیان اینکه از اصحاب رسانه درخواست دارم که در کنار شهرداری باشند، تصریح کرد: حلقه مفقوده شهرداری اطلاع‌رسانی درست به مردم است که امیدواریم رسانه‌ها در کنار انتقاد به جا شهرداری را همراهی کنند.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه شهرداری خانه ملت است بنده و همکارانم باید در خدمت کل مردم باشیم، گفت: انشاالله بتوانیم تبعیض را حذف کنیم و عادلانه رفتار داشته باشیم و در همه امور مصالح را مصالح مردم ببینیم.

وی با بیان اینکه شفافیت مدنظر بنده در شهرداری که مثل مجموعه شیشه‌ای ایجاد کنیم تا قضاوت‌ها راحت شود، ادامه داد: انتظار داریم شورا هم نظارت داشته و هم همراه لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز با بیان اینکه باید تلاش کرد تا پایه‌های انقلاب مستحکم‌تر از قبل شود، اظهار کرد: با مدیریت امام راحل ثابت شد حکومت بر قلوب می‌تواند انقلابی برپا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به همگان نشان داد که می‌توان با تاسی به مفاهیم عمیق دینی و یکدلی مردم، کارهای بزرگی انجام داد و خوشبختانه با همین فکر انقلاب وارد چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شدیم.

 

مردمی بودن و اسلامی بودن دو عنصر جدا نشدنی در انقلاب است

وی با تاکید بر اینکه همه مسؤولان باید در راستای مفاهیم و آرمان‌های انقلاب گام بردارند، افزود: امروز در برهه حساسی قرار داریم و دشمن با همه توان به‌دنبال دستیابی به اهداف خود که همان از بین رفتن انقلاب است، ولی ملت نشان دادند یک لحظه از آرمان‌های خود دست نکشیده و همچنان پشتیبان آن هستند.
مرادلو مردمی و اسلامی بودن را شاکله انقلاب دانست و اظهار داشت: مردمی بودن و اسلامی بودن دو عنصر جدا نشدنی در انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در چهارچوب بیانیه گام دوم انقلاب باشد، خاطر نشان کرد: برای اجرایی کردن برنامه‌ها و تکالیف باید تلاش شود و در این زمینه عزم جدی وجود دارد.

وی افزود: اهداف انقلاب اسلامی باید در قالب برنامه های هدفمند و پرشور به مردم و مخصوصا نسل جوان شناسانده شود.

انتهای پیام/73005

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول