اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امام جمعه شاهرود: روشنگری در حوزه مالی سبب رضایت عمومی می‌شود

امام جمعه شاهرود گفت: روشنگری مسؤولان برای مردم در حوزه مباحث مالی دریافتی سبب رضایت عمومی می‌شود.

امام جمعه شاهرود: روشنگری در حوزه مالی سبب رضایت عمومی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی، امام جمعه شاهرود بعدازظهر امروز در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود که با حضور استاندار سمنان در تالار پورسینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: روشنگری برای مردم در حوزه مباحث مالی دریافتی، باعث رضایت عمومی می‌شود.

وی اضافه کرد: امام علی (ع) می‌فرمایند، حاکمیت در خصوص هر مبلغ و پولی که از مردم دریافت می‌کند، باید دقت داشته باشد.

امام جمعه شاهرود بیان کرد: مردم اگر بدانند مالیات‌های پرداختی به صلاح و در محل مورد نیاز هزینه می‌شود، باعث افزایش امید خواهد شد.

امینی با بیان اینکه روشنگری برای مردم در حوزه مباحث مالی دریافتی، باعث رضایت عمومی می‌شود، عنوان کرد: خدمت به مردم در انقلاب اسلامی، از بهترین عبادت‌ها است.

وی تصریح کرد: مسؤولیت‌ها امانتی زودگذر در اختیار ما است که باید دقت کنیم تا به بهترین شکل ممکن آن را به سرانجام برسانیم.

امام جمعه شاهرود افزود: حضور مسؤولان در برنامه‌های با حضور مردم به‌خصوص نماز جمعه، راهپیمایی ۲۲ بهمن، برنامه ۱۰ شب، ۱۰ مسجد و ... امری ضروری است.

امینی با بیان اینکه مسؤولان باید بیش از این به مردم اعتنا کنند و مردمی باشند، خاطرنشان کرد: به نمایندگی از مردم از تمامی کسانی که طی یک سال گذشته و از دهه فجر سال قبل تا به امروز خالصانه تلاش و خدمت کردند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول