اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سپاه 90 واحد مسکن مددجویی در سقز خواهد ساخت

فرمانده سپاه شهرستان سقز گفت: سپاه با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دستگاه‌های خدمات‌رسان، 90 واحد مسکن مددجویی روستایی را برای محرومان می‌سازد.

سپاه 90 واحد مسکن مددجویی در سقز خواهد ساخت

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، یوسف معروفی ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی ساخت 15 واحد مسکونی در روستای کهریزه حومه سقز اظهار کرد: سپاه برای ساخت این واحدهای 60 متری 100 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌کند.

رئیس بنیاد مسکن سقز هم اظهار داشت: از محل تسهیلات بانکی در حال حاضر 100 میلون تومان تسهیلات ارزان بانکی به متقاضیان پرداخت و در آینده این مبلغ به 200 میلیون تومان با بازپرداخت 20 ساله افزایش پیدا خواهد کرد.

جلیل دست‌واره با بیان اینکه بیشتر مسکن‌های روستایی شهرستان سقز، در برابر زلزه مقاوم نیستند، خواستار استقبال روستائیان از تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی شد.

وی افزود: در گرامیداشت دهه فجر آسفالت معابر هفت روستای شهرستان سقز با اعتبار 17 میلیارد ریال و در مجموع با قیر رایگان با اعتبار  بیش از 30 میلیارد ریال افتتاح که زیرسازی معابر به همت دهیری انجام شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سقز هم در این مراسم اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی خدمتگزار است که فعالیت‌های آن صرفا نظامی نیست.

علی محمدیان افزود: تلاش‌های سپاه در عرصه سازندگی، کرونا، خدمات رسانی در زمان بحران در شهرهای و روستاها بسیار چشمگیر و جای تقدیر است.

وی اضافه کرد: ساخت مسکن مددجویی توسط سپاه در شهرستان سقز اقدامی مبارک در راستای تحقق عدالت اجتماعی در این عرصه است.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول