اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بنیاد مستضعفان ۵۰۰ واحد مسکن روستایی در گلستان احداث می‌کند

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان گفت: در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و کمک به اقشار کم درآمد بنیاد مستضعفان در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) تعداد ۵۰ هزار واحد مسکونی در کشور احداث می‌کند که سهم استان گلستان تعداد ۵۰۰ واحد مسکن روستایی است.

بنیاد مستضعفان ۵۰۰ واحد مسکن روستایی در گلستان احداث می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فخرالدین علوی مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان صبح امروز در نشست مدیران نهادهای حاکمیتی  در راستای تامین مسکن محرومین با حضور معاون بازسازی و مسکن بنیاد مستضعفان کشور اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد منعقد کرد که در این تفاهم‌نامه قرار است بنیاد مستضعفان تعداد ۵۰ هزار واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد احداث کند که سهم استان گلستان تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی است.

وی گفت: همچنین در راستای کمک به تامین مسکن محرومین در سال ۱۴۰۰ تفاهم‌نامه‌های زیادی را بنیاد مستضعفان کشور با برخی از‌ نهادهای انقلابی منعقد کرده تا بتواند برای اقشار کم درآمد جامعه مسکن تامین کند.

مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه پنج جانبه با سپاه، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و کمیته امداد منعقد شده است.

علوی ادامه داد: همچنین در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد مسکن، کمیته امداد و بنیاد علوی منعقد شده تا در مناطق هدف (مراوه تپه) تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی احداث شود.

وی یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌های بنیاد مستضعفان در قالب تامین مسکن محرومین انعقاد تفاهم‌نامه بین بنیاد مسکن و بنیاد علوی بوده که در این تفاهم‌نامه در شهرهای هدف و غیرهدف برای مددجویان بهزیستی دارای دو معلول و بالاتر مسکن احداث شود.

مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان بیان کرد: همچنین در راستا طرح جهش تولید مسکن قرار است تعدادی قطعه زمین به طور رایگان در اختیار راه و شهرسازی قرار گیرد تا در آنها مسکن احداث شود.

انتهای پیام/۲۳۰۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول