اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ضرورت خدمت‌رسانی پایدار در صنعت برق/ صباغ: برق را با کمترین نوسان تولید می‌کنیم

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به نقش مهم و حیاتی برق در زندگی مردم گفت: باید تمام توانمان معطوف به ارائه برقی مستمر و با کمترین نوسان، به مردم استان باشد.

ضرورت خدمت‌رسانی پایدار در صنعت برق/ صباغ: برق را با کمترین نوسان تولید می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان به همراه معاون طرح و توسعه و سرپرست معاونت بهره‌برداری و تعدادی از مدیران این شرکت با حضور در اداره بهره‌برداری غرب معاونت بهره‌برداری، با کارکنان این امور در بخش اپراتوری دیدار و گفت‌وگو کرد.

سیدعلی‌اکبر صباغ، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان در این دیدار ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، دستاوردهای این انقلاب را مرهون ایثار و تلاش تمامی دوستداران انقلاب و میهن اسلامی ایران دانست.

وی با اشاره به نقش مهم و حیاتی برق در زندگی مردم و ضرورت استمرار و پایداری این نعمت ارزشمند گفت: برق از معدود تولیداتی است که قابلیت ذخیره‌سازی نداشته و هم‌زمان با تولید، فرایند انتقال و توزیع آن انجام می‌شود و باید تمام توانمان معطوف به ارائه برقی مستمر و با کمترین نوسان، به مردم شریف استان باشد.

صباغ، نقش نیروی انسانی و به‌ویژه بخش اپراتوری در صنعت برق را خطیر و مهم دانست و بیان کرد: افتخار ما این است که تلاشمان نه‌تنها موجب روشنایی بخشیدن به منازل مردم شده بلکه رونق اقتصادی و رشد تولید را به همراه خواهد داشت.

در ادامه، تعدادی از کارکنان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخته و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان به سؤالات و پرسش‌های آنان پاسخ داد.

علی کمالی، رئیس اداره بهره‌برداری منطقه غرب معاونت بهره‌برداری این شرکت نیز در این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این امور پرداخت.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول