اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

«رعیت» سکاندار هیأت سوارکاری خراسان‌جنوبی شد

مجمع انتخاب رئیس هیأت سوارکاری خراسان‌جنوبی به امیر رعیت رأی اعتماد داد و برای چهار سال سکاندار این هیأت شد.

«رعیت» سکاندار هیأت سوارکاری خراسان‌جنوبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت سوارکاری خراسان‌جنوبی به ریاست«حسن عزیزی» مدیرکل ورزش و جوانان و با حضور ۲۴ نفر از ۲۶ عضو مجمع برگزار شد.

«امیر رعیت» به عنوان تنها نامزد رئیس هیأت سوارکاری خراسان‌جنوبی به مدت ۱۰ دقیقه برنامه‌های راهبردی و سیاست‌های اجرایی چهار سال آینده خود تبیین کرد.

 وی با اشاره به نبود داور و مربی کارت‌دار رشته سوارکاری در خراسان‌جنوبی تأکید کرد: برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری، تقویت رشته‌های چابک‌سواری، کورس، جشنواره‌ و مسابقات اسب‌دوانی و بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی را از مهم‌ترین برنامه‌های خود اعلام کرد.

سپس مجمع عمومی انتخاب رئیس  هیأت سوارکاری خراسان‌جنوبی وارد مرحله رأی‌گیری شد که امیر رعیت با اخذ ۱۹ رأی برای چهار سال به عنوان سکاندار هیأت برگزیده شد.

در ادامه فرآیند انتخاب مجمع عمومی فاطمه افروز با اخذ ۱۹ رأی بعنوان نایب رئیس بانوان، فاطمه رعیت به عنوان  خزانه‌دار، امیر دهقانی با به عنوان کارشناس خبره، ثمانه فاروقی‌ و علی ریاسی‌ به عنوان عضو هیأت رئیسه اعتماد مجمع را جلب کردند.

به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی و نظر مساعد اعضای مجمع رقیه بهاری به عنوان حسابرسی و بازرسی هیأت انتخاب شد.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول