اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ضرغامی: مدیریت‌های ناکارآمد موجب غرب‌گرایی برخی جوانان شده است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مدیریت‌های ناکارآمد در کشور به ویژه در سال‌های اخیر باعث شده که نگاه جوانان به کشورهای غربی باشد و خیال کنند که با آمریکا بودن مسائل شان را حل خواهد کرد در حالی که امروز همه متوجه شدند که این تفکر اشتباه است و مسائل ما با تکیه بر توانایی های داخلی حل شدنی است.

ضرغامی: مدیریت‌های ناکارآمد موجب غرب‌گرایی برخی جوانان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید عزت الله ضرغامی امشب در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، اظهار کرد: مسجد چهارمردان مسجد بسیار مهمی است، این مسجد در زمان انقلاب پیشگام و اخبارش روحیه بخش انقلابی ها بود. 

وی تصریح کرد: صاحبان انقلاب اسلامی ایران، خود مردم هستند و انقلاب متعلق به آنها است به همین علت مردم ما هر روز پای انقلابی که خون داده اند، محکم‌تر از قبل ایستاده اند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به آیه «افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد» گفت: خدای متعال همه انسان‌ها را در این دنیا امتحان می‌کند و ما وقتی تاریخ قرآن کریم را مطالعه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که پر از درس‌هایی است که در این امتحانات به ما کمک می‌کند و باید از این آیه شریفه از خدای متعال مسئلت بجوییم.

وی با بیان اینکه خدای متعال انسان‌ها را به گونه های مختلف از جمله فقر، ثروت، پست و مقام امتحان می‌کند، اظهار کرد: تاریخ نشان داده است تعداد کسانی که از امتحان فقر سربلند خارج می‌شوند، بیشتر از کسانی است که در امتحان ثروت و موقعیت و مقام سربلند خارج می‌شوند.

ضرغامی با تاکید بر اینکه فضای مجازی آسیب‌هایی دارد که می‌تواند حق را باطل جلوه دهد، اضافه کرد: دشمن در فضای مجازی به دنبال از بین بردن ایمان جوانان ما است و می‌خواهد که تفکر عدم فایده رسانی انقلاب را در اذهان جا بیاندازد.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت‌های ناکارآمد در کشور به ویژه در سال‌های اخیر باعث شده که نگاه جوانان به کشورهای غربی باشد و خیال کنند که با کمک آمریکا مسائل شان حل خواهد شد در حالی که امروز همه متوجه شدند که این تفکر اشتباه است و مسائل ما با تکیه بر توانایی‌های داخلی حل شدنی است.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول