اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

انقلاب اسلامی به بلوغ و شکوفایی رسیده/ فرداهای بهتر در انتظار ملت بزرگ ایران است

جانشین پلیس پایتخت گفت: امروز انقلاب اسلامی به بلوغ و شکوفایی رسیده و به حول قوه الهی فرداهای بهتری در انتظار ملت بزرگ ایران خواهد بود.

انقلاب اسلامی به بلوغ و شکوفایی رسیده/ فرداهای بهتر در انتظار ملت بزرگ ایران است

سردار حمید هداوند جانشین پلیس پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس‌ با تبریک ایام الله دهه فجر و بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به بلوغ و شکوفایی رسیده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، علیرغم همه تلاش‌های اربابان محمدرضا شاه خائن از جمله آمریکای جهانخوار برای حفظ تاج و تخت شاه بی کفایت و یا حتی الامکان جایگزین کردن کسی دیگر به جای محمدرضا که براساس اسناد و مدارک، شاپور بختیار گزینه این فرضیه بود، تلاش کردند که به جای فرد، حاکمیت را حفظ کنند و در این مسیر همه گزینه های ممکن را عملی و اجرا کردند؛ و در نهایت فرجامی جز شکست برای آنان در پی نداشت.

وی افزود: این گونه بود که آمریکا پس از مدت ها یکی از مستعمره ها و پایگاه های اصلی خود در منطقه را که از طریق آن منافع و سیاست هایش را دنبال و تامین می کرد، از دست داد.

جانشین پلیس پایتخت تصریح کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در معنای واقعی کلمه، استقلال و آزادی بود؛ استقلال و آزادی در مقابل حق ناحقی چون کاپیتولاسیون که آمریکایی ها تلاش داشتند که بر مردم ما تحمیل کنند، یک ارمغان و دستاوردی ستودنی و ارزشمند بود که مردم به رهبری امام راحل به دست آوردند.

وی افزود: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دست استعمارگران و غارتگران را از منابع این مرز و بوم که در حقیقت مرزی پرگهر است؛ قطع کرد و زمام امور را به دست مردم سپرد.

 جانشین پلیس پایتخت با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی و واقعی انقلاب هستند خاطرنشان کرد: مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی هم آگاهانه و با هوشیاری پای انقلاب خود ایستادند و اجازه ندادند دشمنان و ایادی آنان، انقلاب آنان را مصادره نمایند و در این مسیر علیرغم همه مشکلات و سختی ها مردانه در مقابل دشمنان و بدخواهان انقلاب ایستادند و با همه وجود از انقلاب خود که استقلال و آزادی واقعی را برای آنان به ارمغان آورده بود، دفاع کردند.

سردار هداوند تصریح کرد: امروز نهال انقلاب اسلامی به درخت تناوری تبدیل شده است که در مقابل تندبادها و طوفان حوادث قد خم نخواهد کرد و به یاری خداوند متعال با گذر از گردنه های سخت و صعب و حوادث ناگواری که دشمنان به کرات (تحمیل جنگ 8 ساله، کودتاهایی چون کودتای نوژه و...) به دنبال به زانو در آوردن و یا حداقل تحریف مبانی انقلاب بودند که در این مسیر با رهبری های امام راحل و خلف شایسته ایشان، امام خامنه ای و حضور مردم همیشه در صحنه نقشه آن ها نقش بر آب شد.

جانشین پلیس پایتخت گفت: بطور حتم انقلاب اسلامی ما امروز به بلوغ و شکوفایی رسیده است و علیرغم همه تلاش های ناجوانمردانه دشمنان و بدخواهان به مشکلات غالب خواهد شد و بحول و قوه الهی فرداهای بهتری در انتظار ملت بزرگ ایران خواهد بود. 

سردار هداوند خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما معجزه بزرگ قرن بود که ملت بزرگ ایران توانستند استقلال و آزادی و خودکفایی خود را به دست آورند و دست پلید استعمارگران را از مرز و بوم خود کوتاه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول