اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اطمینان داریم از مشکلات عبور خواهیم کرد

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات پیروزمندانه والفجر ۸ پیامی صادر کرد.

اطمینان داریم از مشکلات عبور خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات پیروزمندانه والفجر ۸ پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است؛

بسم رب الشهداء والصدیقین

« یا ایهاالذین آمنوا ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» سوره مبارکه محمد(ص) آیه ۷

«ای کسانی که ایمان آورده اید! اگر آیین خدا را یاری کنید، شما را یاری می کند و گام هایتان را استوار می دارد.»

یکی از سرمایه های گرانقدر هر ملتی، تاریخ آن ملت است. چه این تاریخ حاکی از شکست باشد یا پیروزی.

دوران پر افتخار دفاع مقدس ملت بزرگ ایران، آیینه تمام نمای عشق و ایثار و تجلی وحدت و غیرت مردان و زنانی بود که با جلب نصرت الهی و استمداد از اولیای الهی، برای ایستادگی در پای ارزش ها و جهاد با استکبار جهانی، فرزندانی را به میدان فرستادند که حماسه رزم و عرفان واقعی خود را به درجه اعلا به نمایش گذاشتند.

در این میان به استناد همه روایت ها، عملیات والفجر ۸ موفق ترین، پیروزمندانه ترین و محکم ترین ضربه مجاهدان به پیکره صدام و صدامیان و نقطه طلایی همه پیروزی های ۸ ساله دفاع مقدس و آوردگاه بین المللی این حماسه بی نظیر بود.

 این عملیات در ۲۰ بهمن ماه ۱۳۶۴ با رمز مبارک «یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها» در جبهه جنوب و در وسعت ۸۲۲ کیلومتر مربع آغاز شد که علیرغم پیش بینی های اولیه، اهداف بلندتری را در پیشانی فاتحان آن قلم زد تا تاریخ و تاریخ نویسان، شاهدان و غایبان، همه و همه بدانند که سهم اعتقادات و تبعیت از ولایت در عبور از تنگناهای نظامی، واقعیتی انکارناپذیر است.

عبور از اروند بزرگ با امواج وحشی اش، ایثار و فداکاری فرماندهان و رزمندگان دلاور این عملیات، شکستن موانع، استحکامات و دژ آهنین دشمن، فتح شهر بندری فاو و نابودی امکانات نظامی و تصرف پایگاه های موشکی رژیم بعث، طراحی مبتکرانه و عزم جهادی مهندسان ایرانی برای ساخت پل بعثت در زیر بمباران های هوایی دشمن، معبرگشایی غواصان دریادل، نصب پرچم امام رئوف در مناره های مسجد فاو، شهادت برگزیدگان حماسه ساز این عملیات و خوشحالی امام و ملت همه از مواهبی بود که خداوند متعال به ما هدیه کرد.

ملت عزیز ایران هر ساله جشن انقلاب خود را در دهه فجر برگزار می کنند و پیروزی در این عملیات توسط فجرآفرینان والفجر ۸ کام این ملت را برای همیشه تاریخ شیرین و عزت آن را دو چندان نمود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است؛ اگر در دهه فجر سال ۱۳۶۴ طاغوت منحوس پهلوی توسط این ملت به زباله دان تاریخ پیوست، در دهه فجر سال ۱۳۶۴ دژ آهنین طاغوت صدام و صدامیان توسط پاره های تن این ملت شکسته شد و امید است با فضل و عنایت الهی در چنین ایامی با تمسک به آیه شریفه «وذکرهم بایام الله» شکر گذار نعمت های بیشمار خداوند متعال بوده و ان شاالله در مسیر پیروزی قدم برداریم.

ملت شریف ایران و مردم شهید پرور استان قزوین؛

وعده خداوند بر یاری مومنین همیشه پابرجاست و اطمینان داریم عبور از موانع و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز دور از دسترس نیست و پیروزی عشاق و فتح آخرین سنگرهای استکبار جهانی با وحدت و انسجام ملی و تبعیت از ولایت فقیه، زمینه قیام نهایی موعود را رقم خواهد زد و ظهور منجی عالم تاب، دهه فجر را به جشن انقلاب جهانی حضرتش متصل خواهد کرد.

الیس الصبح بقریب/ بیستم بهمن ماه ۱۴۲۲ هجری شمسی

سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین)

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول