اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بهره برداری از ۱۰۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان شیروان

عصر امروز با حضور استاندار خراسان شمالی ۱۰۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۹۸میلیارد تومان به طور متمرکز در شهرستان شیروان افتتاح و کلنگ زنی شد.

بهره برداری از ۱۰۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان شیروان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز در مراسمی که با حضور استاندار خراسان شمالی در شهرستان شیروان برگزار شد ۱۰۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۹۸ میلیارد تومان به طور متمرکز در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی اظهارکرد: هدف اصلی تمام مدیران استان باید خدمت رسانی شبانه روزی باشد لذا زمان خدمت رسانی خود را نباید معطوف به بیان گلایه های جزئی کرد بلکه هر آنچه در توان داریم نباید از مردم دریغ کرد.

وی با تاکید بر اینکه حوزه عمران، آبادانی و فرهنگ باید متحول شود، گفت: باید در جهت اعتلای این حوزه ها قدم های موثری را برداشت.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه مردم در گذشته از خود باوری و دین مداری دور شده بودند، افزود: ایران در مقابل کشورهای دنیا در سایه ایمان، رهبری و وحدت به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: مردم ایران در تمام شرایط حامی مقام معظم رهبری هستند هر چند که در این مسیر دشمنان به دنبال توطئه و دسیسه های مختلف باشند مردم ما با حضور مقتدرانه خود دفاع از این مرز و بوم را سرلوحه اهداف خود قرار می دهند.

حسین نژاد تصریح کرد: توسعه شهرستان شیروان با پشتیبانی مردم و مسئولان در کنار یکدیگر رقم می خورد.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول