اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

دعوت احزاب و شخصیت‌های سیاسی از مردم برای حضور در راهپیمایی 22بهمن

احزاب،‌ جریانات سیاسی و شخصیت‌های کشوری و لشگری با صدور پیام‌ها و بیانیه‌هایی از مردم برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22بهمن دعوت کردند.

دعوت احزاب و شخصیت‌های سیاسی از مردم برای حضور در راهپیمایی 22بهمن

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، احزاب،‌ جریانات سیاسی و شخصیت‌های کشوری و لشگری با صدور پیام‌ها و بیانیه‌هایی از مردم برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22بهمن دعوت کردند.

متن مشروح این بیانیه‌ها در ادامه آمده است:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: مردم یک بار دیگر شکوه وحدت خود را به رخ می کشند

«بســم الله الـرحـمن الـرحیـم»


بهمن ، ماه دلدادگی عاشقانی است که با عشق به کلام و پیام معمار کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی « رحمت الله علیه »  خود را به خط خون و آتش زدند و «گل تکبیر و شهادت » را در همه جای این میهن معنا بخشیدند.

دهۀ فجر ، کلید گشایندۀ در‌های پیروزی به روی این ملت عظیم بود که «استقلال، آزادی ، جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد. پیروزی انقلاب اسلامی ، فجری بود که افق‌های پیشرفت و امید را  پیش روی ملت مبارز و قهرمان ایران روشن ساخت و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد.

در چهل و سـومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سرفرازتر از همیشه با شعار محوری «جشــن ملـــی 1400»  شاهد درخشش خورشید انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی  و  انقلابی مردمی  بوده که در پگاه روشن ۲۲ بهمن مطلع غزل زیبای پیروزی ملتی آزاده و حق‌ طلب شد.

 مراسم  یوم الله 22 بهمن در سراسر کشور در بیش از 1500 شهر و بیش از 30000 روستا به صورت همزمان رأس ساعت 09:30 صبح ( روز جمعه 22 بهمن )  با رعایت تمامی دستور العمل ها و نکات بهداشتی برگزار خواهد شد.

این مراسم در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی به صورت موتوری ـ خودرویی خانوادگی و در سایر شهر ها با حضور پرشور مردم بصیر و انقلابی ایران از مسیرهای اعلامی ،  برگزار می شود.

مراسم  22 بهمن در تهران به صورت موتوری ـ خودرویی خانوادگی ، رأس ساعت 09:30 صبح از مسیرهای 12 گانۀ اعلامی آغاز ، و به سمت میدان بزرگ آزادی خواهد بود.

 مراسم 22 بهمن در میدان آزادی با اجرای برنامه های ویژه،  ساعت 11:00 صبح به اتمام رسیده و در ادامه، مراسم  "حضرت آیت الله دکتر رئیسی"  «رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران»  به‌عنوان سخنران مراسم 22 بهمن تهران، در مصلی  امام خمینی  «رحمت الله علیه» ساعت۱۱:۳۰ دقیقه ، سخنرانی خواهند کرد.

«شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» ، ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله 22 بهمن از ملـت بـزرگ و آگـاه ایـران اسـلامی و تـمامی گـروه‌ها، احـزاب و تشـکل‌های وفـادار به آرمـان‌های انـقلاب اسـلامی دعـوت مـی کند تا بار دیگر با حضـور حماسـی، انـقلابــی و آمیختـه با بـصیـرت خود در صـحنۀ آوردگاه مراسم یـوم‌الله ۲۲ بهمـن و رزمایش اقتدار و افتخار «شـکـوه وحــدت و هـمبسـتگـی حضـور ملـی، عـزت و عظـمـت» خویش را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های بلنـد بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضـرت امام خـمـینی «رحمت لله علیه»، شهدای گرانقدر و مقـام معظـم رهبـری حضرت امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی»  تـجـدیـد بیـعت کنند.

حزب ندای ایرانیان: تجربه مواجهه با مشکلات، نظام جمهوری اسلامی را آبدیده و قدرتمند ساخته است

حزب ندای ایرانیان در پیامی به مناسبت دهه فجر تاکید کرد: ایام بابرکت دهه فجر، برای مردم مسلمان ایران تداعی‌گر خاطراتی شیرین از خیزش ملتی است که دست بر زانوی خود نهاد و به پاخاست تا با وحدت و انسجامی تاریخی، خودکامگی را به مردم‌سالاری، دین‌ستیزی را به رواداری دینی و باستان‌گرایی را به ایران‌خواهی بدل کند و خالق ترکیب بی‌بدیل «جمهوری اسلامی ایران» باشد. این فریاد بلند ملت ایران که استقلال‌طلبی را جز در کنار آزادی‌خواهی و وطن‌پرستی را جز در سایه دین‌گرایی و حق‌طلبی نمی‌خواست چهل و سه سال است که در جهان شنیده می‌شود و به رغم تلاش بی‌وقفه دشمنان خارجی این سرزمین و مزاحمت‌های مستمر مخالفان داخلی این آیین، خاموش نشده و همچنان پژواکی ماندگار و پرطنین دارد. 

در این سال‌ها نظام جمهوری اسلامی با پشتیبانی مردم صبور ایران و درایت رهبری انقلاب، توانسته است از ناملایمات و سختی‌هایی مثل جنگ ۸ ساله نظامی، تحریم‌های کمرشکن اقتصادی و تهدیدات متعدد امنیتی عبور کند و همچنان استوار و پایدار در مسیر پیشرفت گام بردارد. هرچند گرفتاری‌ها و مشکلات این سال‌ها رنج بسیاری را بر مردم شریف این سرزمین تحمیل نموده؛ اما در عین حال تجربه مواجهه با مشکلات، نظام جمهوری اسلامی را چنان آبدیده و قدرتمند ساخته که زیر سنگین‌ترین فشارها و در شرایط بحرانی منطقه پر از جنگ‌ و ناامنی و خشونت خاورمیانه توانسته است با هوشمندی و فرصت‌شناسی، همه موانع و تهدیدات را پشت سر بگذارد. 

با این حال به رغم اقتدار منحصر به فرد دفاعی و امنیتی در «میدان» که مرزهای ایران را از هجوم دشمنان تاریخی و جغرافیایی در امان نگاهداشته است و همچنین توانایی درخشان چانه‌زنی در عرصه «دیپلماسی» که برجام نمونه‌ای موفق از آن است، همچنان به دلیل برخی سوء‌مدیریت‌های داخلی و فسادهای بوروکراتیک، معیشت اقتصادی مردم وضعیت مناسبی ندارد و شرایط فعلی از این منظر با جامعه آرمانی که انقلابیون ۵۷ دنبال آن بودند فاصله‌ای عمیق دارد که لازم است با دوری از تعصبات جناحی و به کارگیری همه توان علمی و مدیریتی کشور هر چه زودتر برای حل مشکلات اولویت‌دار مردم چاره‌اندیشی شود. 

حزب ندای ایرانیان به عنوان فرزند جوان جمهوری اسلامی، سالگرد پیروزی انقلاب را به تمامی ایرانیان تبریک گفته و همچنان راه‌حل تحقق کامل آرمان‌های «انقلاب» را ادامه «اصلاحات» می‌داند چون اصلاحات نه بدیل انقلاب که مکمل آن است. به نظر ما انقلاب ۵۷ جز با تقویت تحزّب به جای باندبازی و قبیله‌گرایی، برنامه‌محوری به جای شعارمحوری و شایسته‌سالاری به جای حامی‌پروری به سرانجام نمی‌رسد. این انقلاب با آن اهداف متعالی، علی‌القاعده نباید و نمی‌تواند به بازتولید مناسبات ارباب و رعیتی، مدیریت هزارفامیلی و تبعیض در برخورداری از حقوق شهروندی آحاد مردم ایران منجر شود وگرنه نقض غرضی آشکار خواهد بود. 

در پایان حزب ندای ایرانیان، به سنت هر ساله از اعضای خود در سراسر کشور دعوت می‌کند تا همگام با آحاد ملت ایران در آیین‌های گرامیداشت دهه فجر با حفظ ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی شرکت نمایند و جلوه‌ای دیگر از همبستگی ملی برای خلق ایرانی سربلند و قدرتمند را رقم زنند. 

 حزب تمدن اسلامی: دشمن همچنان به‌دنبال کمرنگ شدن ارزش‌های الهی جامعه است

 حزب تمدن اسلامی هم در بیانیه ای اعلام کرد: چهل و سه سال از پیروزی شیرین و محبوب انقلاب اسلامی ایران عزیز ما گذشت. چهل و سه سال فراز و نشیب‌های فراوان و خاطره انگیز که هر حادثه‌اش می‌توانست هر نهضت و انقلابی را از کار بیندازد و نابود کند اما این انقلاب عظیم الهی که ریشه در باورهای ملتی بزرگ و خداجو داشت با الهام از اسلام عزیز و تشیع سرخ علوی با هدایت‌های پیامبرگونه‌ی حضرت امام خمینی رضوان اله تعالی علیه به عنوان مرجعی عظیم القدر و ستم‌ستیز با ندای (قل اعظکم بواحده آن تقوموا لله مشتی و فرادا) نهضتی فراگیر بنیان نهاد. و آحاد مردم شریف و آزاده ایران زمین را به قیامی الهی فراخواند و خود پیشاپیش ملت با تحمل زندان و تبعید راست قامت و نستوه ایستاد و فریاد زد تا رژیم تا دندان مسلح ستم شاهی پهلوی و اربابان شرقی و غربی‌اش را به خاک مذلت نشاند و جمهوری مقدس اسلامی ایران را بنیان نهاد.

امروز چهل و سه سال از آن پیروزی تاریخی می‌گذرد و دشمن همچنان با چهره‌های متفاوت به دنبال کم رنگ شدن ارزش‌های الهی در میان جامعه و در نهایت از درون تهی کردن آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی و پایمال ساختن دستاوردهای بزرگترین نهضت مردمی تاریخ و به فراموشی سپردن آثار پر برکت شجاعت‌ها و مجاهدت‌های شهیدان و جانبازان و ایثارگران ماست.
امروز بر هر مرد و زن مسلمان و آزاده فرض و واجب است که با بیان پیشرفت‌های علمی و عملی جمهوری اسلامی یأس و شکست را برای دشمنان و امید و نشاط و شادکامی را علیرغم مشکلات معیشتی و تبعیض‌ها و سوءمدیریت‌ها، نصیب ملت شریف و مسلمان نماید. 

دشمن بداند که با وجود همه تحریم‌ها این ملت نشان داده است که هرگز تسلیم نخواهد شد و با امید و اتکال به عنایات لایزال الهی و وحدت و یکپارچگی ملت و مسئولین برتمامی مشکلات فائق خواهد آمد و با تلاش و مجاهدت بیشتر زمینه‌های حکومت جهانی حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحناء فدا را فراهم خواهد ساخت.

حزب تمدن اسلامی با الهام از روح بلند شهید مظلوم آیت اله دکتر بهشتی و تمامی شهیدان راه حق و عدالت و با پیروی از راه امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و خلف صالح ایشان رهبر فرزانه‌ی انقلاب از عموم ملت دعوت می‌کند که همچون سال‌های پیش با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب 22 بهمن امسال را نیز موجب افتخار و عظمت ایران عزیز و شکست و خواری آمریکا و سایر مستکبران جهان سازند.

نماینده مجلس: نه تنها پیدایش بلکه استمرار انقلاب اسلامی هم معجزه است

حسین حق‌وردی نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی هم در پیامی نوشت: مبارک باد چهل و چهارمین طلیعۀ بهار انقلاب اسلامی که «دستاورد میلیون‌ها انسان ارزشمند و هزاران شهید جاوید به خون غلتیده است، انقلابی که نه تنها در پیدایش معجزه بود، بلکه استمرار و حفظ آن نیز معجزۀ دیگر وحتی بزرگتر از معجزۀ اول است و مهمترین حرکت اسلامی و جنبش انقلابی در تاریخ غیبت حضرت ولی عصر- عجّل الله تعالی فرجه الشّریف- بوده و به تعبیر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای- مدّ ظلّه العالی- : «در حقیقت دو کار بزرگ را انجام داده که یکی تشکیل نظام اسلامی و دیگری زنده کردن هویّت اسلامی در دنیاست».

انقلابی که حقیقتاً «انفجار نور» و تحقّق وعده خدای متعال به مؤمنان صادق مجاهد بود که: «اللَّـهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِ‌جُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ‌» و تلألوی این نور مقدّس نه فقط عزّت‌بخش ملّت شریف ایران که تنها راه نجات و سعادت همه بشریّت از هر قوم و مذهبی بوده و درهم کوبنده قدرت پوشالی طواغیت زمان و عظمت‌افزای محرومان و مستضعفان جهان است.

لذا همه مستکبران عالم که آکنده از ظلمت‌اند و خفّاشان و کوردلانی که به‌دلیل نداشتن چشم حقیقت‌بین، امکان و قدرت دیدن این نور را ندارند؛ به مقابله همه جانبه با این حقیقتِ محض و نورِ صادق برخاسته و از هر اقدامی برای خاموش کردن اشعه‌های تابناک آن دریغ نکرده و از ارتکاب هرجنایتی ابائی ندارند. تحمیل جنگ‌های تحمیلی ترکیبی سخت و نرم نطامی، فرهنگی، اقتصادی، علمی، امنیتی و... به ملّت شریف ایران، طرّاحی فتنه‌های سنگین سال‌های ٧٨، ٨٨، ٩٨ برای ضربه‌زدن به وحدت ملّی و اقتدار داخلی نظام اسلامی، اعمال تحریم‌های مختلف بی‌سابقه در تمام زمینه‌ها حتی تحریم داروئی بیمارانِ صعب‌العلاجِ نیازمند دارو و درمان و انجام اقدامات تروریستی علنی و مخفیانه برای شهادت چهره‌های علمی و سرداران اقتدار‌آفرین ایران اسلامی نظیر دانشمندان هسته‌ای و سردار سرافرازمان شهید قاسم سلیمانی، تنها گوشه بسیار کوچکی از فهرست طولانی جنایت‌های این خفّاشان ظلمت‌پرست است که برای خاموش‌کردن این نور تابناک الهی صورت می‌گیرد غافل از اینکه «یُریدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ» (صفّ، 8) 

اینجانب با گرامیداشت این ایام باشکوه و مبارک و ادای احترام به ارواح پاک شهیدان و تجدید پیمان با امام شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی- رحمت الله علیه- و رهبر معظّم انقلاب- مُدَّ ظِلُّهُ ‌العالی- از آحاد مردم متدیّن، انقلابی و همیشه در صحنه کشورمان، بخصوص شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد دعوت می‌کنم در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که متأثّر ازشرایط همه‌گیری بیماری کرونا، به صورت‌های مختلف برگزار می شود؛ فعّالانه مشارکت نموده و یک‌بار دیگر با آرمان‌های سترگ این انقلاب تجدید میثاق نمایند.

* جامعه اسلامی مهندسین: دشمنان در حال عملیات فریب جدی علیه دستاوردهای انقلابند

وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ

ملت بزرگ ایران جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب عظیمشان را درحالی برگزار می نمایند که آوازه انقلاب اسلامی ایران اکنون در شرق و غرب عالم پیچیده است. انقلابی که با اهدافی عالی از حاکمیت اسلام ناب تا برقراری عدالت و استقلال طلبی و عدم سرسپردگی به قدرتهای استعماری، به پشتوانه حمایت خیل عظیم ملت ایران و رهبری داهیانه امام بزرگوار رضوان ا... تعالی علیه به پیروزی رسید.
آنها که آرزو می کردند انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی خود را نبیند، اکنون به زباله دان تاریخ پیوسته اند، درحالیکه ملت قهرمان ایران با عزت و سربلندی، جشن انقلاب خویش را برگزار می کنند. دشمنان این مرز و بوم در طی بیش از چهل سال هرچه داشتند برای مهار انقلاب و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران رو کردند. از تحریم و تجاوز نظامی گرفته تا جنگ رسانه ای و انواع فتنه ها و توطئه ها و در این میان ملت همیشه سرافراز ایران شهیدانی را تقدیم آستان الهی کردند که هریک اسوه ای برای ملل دنیا بودند. اما خواب پریشان دشمنان خارجی ما و اذناب داخلیشان با بصیرت و بیداری ملت، هیچگاه تعبیر نشد و میبینیم که امروز درخشان تر از همیشه در برابر زورگویان در جهان ایستاده ایم و حالا ایران آن روزگار که بازیچه ای در دست غرب و شرق بود، به بازیگری قدرتمند در تعاملات جهانی بدل شده است.
پشتیبانی ملت در کنار رهبری داهیانه امام راحل عظیم الشان و خلف صالحش امام خامنه ای، سرمایه اصلی این انقلاب است و بر همه مسئولین در هر پست و جایگاهی واجب است که قدر و منزلت این سرمایه ارزشمند را بدانند. امروز فشارهای اقتصادی بر گرده مردم سنگینی می کند و برخی امور اسیر بی تدبیری مدیران گشته است. دولتها و مجالس قبل و حال هم در آبادانی های بسیار سهیم اند و هم در مشکلات. و شایسته است که با عبرت از عملکردهای گذشته سرمایه اجتماعی نظام به بهترین نحو حفظ گردد. از طرفی اطاعت از رهبری و حرکت در سایه سار ولایت فقیه ایران عزیز را از گزند آسیب ها حفظ خواهد نمود و این سرمایه عظیم نیز باید به بهترین صورت پاس داشته شود.
نیک می دانیم که دشمن از پای نمی نشیند و جریان شیطانی تحریف را با هدف قلب واقعیات و حقایق مدام تقویت می کند. این جریان از طرفی به پنهان‌کردن اتفاقات خوب و موفقیت‌ها می پردازد و از سویی به وارونه‌نمایی و بزرگ‌نمایی ضعف‌ها یا القاء دروغ‌ها و فریب‌ها به مهندسی اذهان جامعه دست می زند.

عملیات فریب، عملیاتی است که به‌صورت جدی در فضای مبارزه و مخاصمه‌ی دشمنان با دستاوردهای اصیل انقلاب اتفاق می‌افتد. امروز به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب همه احزاب، کنشگران سیاسی و اجتماعی و دلسوزان انقلاب وظیفه "جهاد تببین" را برای مبارزه با خط تحریف برعهده دارند. هرچند مشکلات فعلی زیاد است اما طومار دستاوردهای بلند انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند و قابل دفاع است. نسل امروز ما می تواند با جستجویی در فضای مجازی، بر اساس آمارهای جهانی رتبه های ایران را در بسیاری از عرصه ها در دوران حکومت پهلوی ببیند و حالا رتبه های ایران را در دوران جمهوری اسلامی ایران مقایسه نماید.

این مقایسه دیگر راه را بر ابهام زایی آنهایی که می گویند همه کشورها در این 40 سال پیشرفت داشته اند می بندد. آنچه گفته شد تنها یک مورد از عرصه مهم جهاد تبیین در برابر خط تحریف و انحراف بود. امروز بیش از هر زمان دیگری به تلاش همه دلسوزان انقلاب در این مسیر نیاز داریم.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، از آحاد ملت عزیز ایران برای گرامیداشت جشن  22 بهمن سال 1400 در سراسر کشور دعوت به عمل می آورد.

هرچند که اوضاع خاص کرونایی در کشور وضعیت راهپیمایی ها را با محدودیت هایی روبرو ساخته است اما بر اساس آنچه که در هر استان برنامه ریزی شده است به استقبال 22 بهمن 1400 می رویم و با فریادی رسا به جهانیان اعلام می نمائیم که ایران عزیز همچنان استوار به سمت قله های افتخار با وحدت ملی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری به پیش خواهد رفت. ان شاءالله

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران: انقلاب اسلامی راه جدیدی پیش روی بشریت قرار داد

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

وَ نُریدُ اَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْاَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ اَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثین (سوره قصص / آیه ۵)

انقلاب اسلامی در ایران یک پدیده منحصر به فرد و بی نظیر بود که مسیر تاریخ را تغییر و راه جدیدی را پیش روی بشریت قرار داد. انقلابی که حقیقتی نشات گرفته از سنت الهی بود که با اراده با شکوه ملت حقجو و استقلال طلب به رهبری امام خمینی (ره) رودرروی نظام جور و استبداد قرار گرفت و در 22 بهمن 57 به ثمر نشست. نظام مقدس جمهوری اسلامی بر ویرانه های رژیم مستکبر و مزدور شیطان بزرگ، به عنوان تنها نظام واقعی اسلامی با هدف زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت (ع) برپا شد. 

انقلاب اسلامی نور امیدی در تاریکخانه جهانی بود که لیبرالیسم و سوسیالیسم آن را به دو بلوک تقسیم کرده بودند و ملت ها زیر یوغ استکبار غرب و شرق گرفتار آمده بودند. بعد از وقوع انقلاب در ایران بود که گرایش به ادیان الهی افزایش یافت و شجاعت و جسارت ملل برای مبارزه علیه جرم به منصه ظهور رسید. جنبش ها و حرکت های آزادی خواهانه در منطقه و جهان به ثمر نشستند و محور مقاومت به عنوان گفتمان جدید در مقابل نظم موجود که مورد وثوق قدرت های ظالم جهانی بود، شکل گرفت. تاریخ جهان به قبل و بعد از انقلاب اسلامی تقسیم شد؛ چرا که بعد از 1400 سال، اولین حرکت اصیل اسلامی که الهام گرفته از قیام حسینی و فاطمی بود، شکل گرفت و با دستان خالی در برابر لشکر بزرگی از یزیدیان به پیروزی رسید. 

بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و پایگاه امن مستکبران نه تنها در غرب آسیا بلکه کل جهان به میدان مقاومت علیه ظلم تبدیل شده است. استبکار جهان و صهیونیسم بین الملل برای از بین بردن ارزش های اسلامی، رژیم غاصب اسرائیل را در سرزمین مقدس فلسطین تاسیس کرد ولی انقلاب اسلامی تمام نقشه های آنها را نقش بر آب کرد و محور مقاومت متولد شده از انقلاب، غده سرطانی اسرائیل را به زودی نابود خواهد کرد. 

انقلاب اسلامی تنها انقلاب الهی و جهانی بود که در مرزهای جغرافیایی محدود نماند و چه حکیمانه گفت، امام خوبی ها که انقلاب اسلامی انفجار نور بود؛ چرا که با سرعت نور بر دل ملل مظلوم جهان نشست تا ماموریت اصلی خود را که تشکیل حکومت جهانی مهدی موعد است را به سرانجام برساند. 

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی چله دوم انقلاب را گام دوم نامگذاری کردند و در سومین سال پس از این نامگذاری، شواهد و قرائن نشان دهنده حرکت انقلاب به سوی تمدن نوین اسلامی است. وظیفه ملت بزرگ و قهرمان ایران در عصر پسا گام دوم بسیار سنگین است؛ چرا که به عنوان ملت الگوساز باید پیشاهنگ این حرکت باشد تا سایر ملل و آزادیخواهان جهان مسیر الهی بسیج شوند. راهپیمایی 22 بهمن از جمله جلوه های زیبای حضور ملت در مسیر نورانی تمدن سازی است. 

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، سالروز بهار پیروزی انقلاب اسلامی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا لتراب مقدمه الفدا) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) و ملت عزیز همیشه در صحنه ایران اسلامی و تمام مردم آزادۀ دنیا تبریک و تهنیت عرض می نماید و بر روح پر فتوح حضرت امام خمینی (ره) و شهداب راه اسلام و انقلاب درود می فرستد و با آرمانهای آنان بیعتی تازه می بندد. امید که با حضور بی نظیر در یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو برگ زرینی دیگر بر کارنامه درخشان ملت ایران افزوده گردد.

جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی: بیانیه گام دوم وظیفه همه را نسبت به آرمان‌ها سنگین‌تر می کند

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«و قل جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا»

«و بگو که حق آمد و باطل نابود شد که همانا باطل محوشدنی و سزاوار نابودی است.» (اسراء، 81)
 
انقلاب اسلامی مردم ایران از بارزترین مصادیق تحقق وعهده نصرت الهی در حق مؤمنان به‎ شمار می‏ آید که در سایه وحدت کلمه و تحول الهی و روحی ملتی حق‏جو، آزادی‏خواه، ظلم ‏ستیز و استقلال‏ طلب با دست خدای تبارک و تعالی به ثمر نشست و با بی‏اثرساختن معادلات منطقه‌ای و جهانی ابرقدرت‌ها و برهم‏زدن خواب‏ های آشفته شرق و غرب برای ملت‏های تحت سلطه، گفتمانی تازه با منظوم ه‏ای از عناصر تحول‏ آفرین، متعالی، پرمعنی، هدایتگر و سازگار با فطرت خداجوی بشر ساخت و به همه انسان‏های آزاده، آزادی‏خواه و حق‏طلب در اقصی نقاط عالم هدیه نمود.

ماهیت گفتمانی و معنوی انقلاب اسلامی، استمرار حرکت الهی و مردمی قاطبه زنان و مردان ایران به رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) را تا زمان ظهور منجی‌ عالم‌ بشریت‌ حضرت‌ ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و قیام آن حضرت برای برپایی حکومت جهانی عدل و حقیقت ان شا الله تضمین نموده و بازتولید نظری و عملی اندیشه‏های قوام‏بخش انقلاب اسلامی در تبیین‏های عالمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ‏الله العظمی امام خامنه ‏ای(مد ظله العالی) و مکتب سیدالشهدای مقاومت ، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی (رحمة الله علیه) و پشتیبانی و تبعیت ملت شریف ایران از آنها رمز تداوم برکات الهی تا پیروزی نهایی خون بر شمشیر و گستراندن حکومت الله بر روی زمین است.

بیانیه گام دوم انقلاب به حق سند و تذکری ارزشمند، جامع، الهام‏ بخش و به‏ موقع از جانب ولی امر مسلمین جهان به‏ شمار می‏ آید که مسئولیت مردم، نخبگان و کلیه کارگزاران نظام را در قبال پاسداری از ارزش‏های اصیل و گسترش مرزهای اندیشه و عمل انقلاب  اسلامی سنگین ‏تر می‏کند. انقلاب اسلامی ایران ‏منبع احیای عزت انسانی و محرک فطرت خداجو و حق‏طلب بشر بود و همان‏گونه که با اراده و همت مردم به پیروزی رسید با تکیه بر خرد جمعی ظل توجهات خاصه حضرت بقیه‌الله الاعظم امام زمان(عج) و تحت رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)  نیز تداوم خواهد یافت. با این تفاوت که حوزه نفوذ اندیشه و کاربست انقلاب در گام دوم ، به‏مراتب گسترده‏تر از زمان شکل ‏گیری قیام مردمی سال 1357 است. توسعه قلمروی فکری و جغرافیایی انقلاب، مرزهای همبستگی میان نیروهای انقلابی را تا شمول بسیاری از انسان‏ها و جوامع آزاده فارغ از دین، ملیت، جنسیت، قومیت، نژاد و زبان امتداد داده و تدوین برنامه ‏های جهانی برای مدیریت انقلاب و دستاوردهای آن را اجتناب‏ناپذیر ساخته است.

«جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی» ضمن ابراز باور عمیق خود به رسالت جهانی انقلاب اسلامی و پاسداشت خدمات ارزشمند سربازان وطن به‏ ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز در این مسیر، خواهان تشریک مساعی همه افراد، شخصیت‏ها، احزاب، گروه‏ها و تشکل‏ها با هدف هم‏ افزایی ظرفیت‏های بالفعل و بالقوه جبهه انقلاب در جهت تبیین و ترویج نظری و عملی آرمان‌های انقلاب اسلامی است. این جمعیت، تشکیل دولت سیزدهم به ریاست حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی و هم‏سویی همه قوا و ارکان حاکمیتی با خط امام و رهبری را فرصتی مغتنم برای حل نیازهای اولیه کشور و زمینه‏سازی جهت عبور از موانع عمدتاً داخلی پیش روی شکوفایی و رونق ملی تا کسب جایگاه منطقه ‏ای و جهانی متناسب با شأن و منزلت مردم ایران و جمهوری اسلامی ایران می‏داند.

جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت کشور و توصیه همه کارگزاران نظام به حرکت شتابان در عمل به رهنمودهای مقام عظمای ولایت در خدمت‏رسانی به شهروندان و جلب رضای پرودگار، فرارسیدن چهل‏ و سومین سالگرد به ثمرنشستن خواسته عمومی مردم برای استقرار حکومت الله در کشور را به صاحبان اصلی انقلاب تبریک گفته و همگان را در اقصی نقاط کشور به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه و تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با رعایت توصیه‌‏های بهداشتی فرا می‏ خواند.
 
انجمن اسلامی پزشکان: راه پیشرفت کشور در گرو اطاعت از ولی امر مسلیمن است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا 
ملت عزیز ولایت‌مدار ایران اسلامی؛ درود خداوند و انبیا الهی بر شما.

پیروزی انقلاب عظیم اسلامی در بهمن ۵۷ و طلوع نظام مقدس جمهوری اسلامی، معادلات قدرت های جهانی را در هم فرو ریخت و عظمتی مردمی و بی نظیر در تاریخ شکل گرفت که در مخیله تحلیلگران و سیاستمداران شرق و غرب نمی گنجید که روزی ایران اسلامی قدرت و توانمندی وصف ناپذیر خود را به رخ زورمندان و زراندوزان منطقه ای و فرامنطقه ای بکشد.

آری این طلیعه اسلام راستین و عزیز است که پس از قرن ها که در زیر خاکستر منافقان و منحرفان و زورمندان پنهان شده بود، با قیام فرزندی از تبار آفتاب و آینه و نور به عنوان معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره)، درس عشق، آزادی، معنویت و انسانیت را نثار جهان و جهانیان کرد و بارقه ای از امید در دلهای پاک و پاکسرشت روشن نمود.

در هر حال انقلاب اسلامی مسیر حقیقی آبادانی و پیشرفت روزافزون خود با پرچمداری فرزند شایسته و جانشین به حق آن رهبر سفر کرده را ادامه می‌دهد.

رهبری با بصیرت بسیار و نگرش ژرف الهی و علی وار که در بیانیه گام دوم انقلاب صراط مستقیم آینده را برای ملت مشخص نمود و چون پدری دلسوز، با هدایت و رهنمودهای پیامبرگونه راه را بر روندگان اسلام راستین تبیین و ترسیم می نماید.

در این سال ها تاریخ نشان داده است که ملت سرافراز ایران اسلامی، با پیروی از ولایت و با بصیرت بی‌بدیل خود، هر زمان و هر لحظه که انقلاب نیاز به حضور آنان دارد، در صحنه حاضر شده و آماده هرگونه جانفشانی هستند.

آری اینگونه می شود که در دل این انقلاب عمیق و نشات گرفته از اسلام ناب محمدی (ص)، چشمه‌های خروشانی همچون سرداردلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی می جوشد که با درایت و هوشیاری و بصیرت خود، قدرت‌های پوشالی شرق و غرب را به مدد الهی و بهره مندی از اتفاق و همبستگی جوانان برومند این سرزمین مادری به سخره گرفته و وجودشان را به لرزه در می آورد.

بی شک انجمن اسلامی پزشکان کشور نیز در طلیعه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همراه با آحاد ملت بصیر و انقلابی در سراسر کشور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی حضور خود را به صورت موتوری و خودرویی در اجتماع عظیم جشن انقلاب، اعلام می دارد و راه پیشرفت انقلاب و دوری از هرگونه لغزش را اطاعت محض از ولی امر مسلمین میداند.
با امید رهایی همه مستضعفین از سلطه مستکبران

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول