اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

31 پروژه‌ در تربت‌حیدریه افتتاح شد

در دهمین روز از دهه مبارک فجر، 31 پروژه با اعتبار بیش از‌ 150 میلیارد ریال در تربت‌حیدریه افتتاح شد.

31 پروژه‌ در تربت‌حیدریه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، در دهمین روز از دهه مبارک فجر ۳۱ پروژه با اعتبار ‌ ۱۵۰ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال  با حضور مسوولان محلی در تربت‌حیدریه افتتاح شد.

علیرضا مهرانفر رییس اداره مخابرات منطقه تربت‎حیدریه در آیین افتتاح ۲۳ پروژه مخابراتی اظهارکرد: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبارهزینه شده‌است.

وی با بیان اینکه پروژه‌ها از محل اعتبارات داخلی شرکت مخابرات ایران و ارتباطات سیار همراه اول به سرانجام رسیده، افزود: افزایش شمار مشترکان تلفن ثابت به ۱۰۱ هزار، توسعه ضریب نفوذ ADSL  ، افزایش شبکه ضریب نفوذ تلفن همراه، توسعه امکانات G۴ در داخل شهرها و G۲  در روستاها و افزایش ظریب نفوذ فیبر نوری از جمله این پروژه‌ها است.

وحید فرخ‌تبار شهردار تربت‌حیدریه نیز در آیین بهره‌داری از ۴ پروژه و کلنگ‌زنی ۲ پروژه شهرداری  تربت حیدریه  گفت: برای تحقق این پروژه‌ها ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری و همیاری بخش خصوصی تامین شده‌است.

وی افزود: افزایش تعداد دوربین‌های نظارتی سطح شهر از ۵ به ۶ دوبین، بازسازی و بروز کردن یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد، افتتاح بوستان همسایگی دانش‌آموز، رونمایی از المان شهری شهدای تربت‌حیدریه که به صورت نمادین مقابل منزل شهید محمدعلی شریفی رونمایی شد و احداث کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی و جدول گذاری خیابان ۲۰ متری شهید تندگویان از جمله پروژه های افتتاحی بود.

وی در تشریح پروژه‌های کلنگ‌زنی نیز گفت: کلنگ‌زنی نمازخانه و سالن نمایش تابستانی در بوستان پیشکوه با مشارکت بخش خصوصی، عنوان ۲ پروژه‌ای است که عملیات ساخت آن امروز آغاز شد.

گفتنی است  در این  آیین بهره‌برداری از ۲ پروژه جهاد کشاورزی که شامل لوله‌گذاری قنات به طول ۴.۵ کیلومتر با اعتبار چهار میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال و مرمت قنات به طول هزار متر به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان ۲ پروژه جهاد کشاورزی در روستای کاج درخت از بخش مرکزی تربت‌حیدریه است که مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول