اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شکوه فجر انقلاب در نصف جهان/ گام دومی‌ها در میعادگاه شهدا با امام و انقلاب تجدید میثاق کردند

در فجر انقلاب اسلامی، مردم اصفهان همچون سال‌های گذشته با حضور پررنگ خود، با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کردند و نشان دادند علیرغم تمام سختی‌ها و مشکلات همچنان دل در گرو انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارند؛ حضور نسل جدید و نوجوانان در این راهپیمایی نشان داد که پرچمداران گام دوم آماده هستند تا بار انقلاب اسلامی را به دوش بکشند.

شکوه فجر انقلاب در نصف جهان/ گام دومی‌ها در میعادگاه شهدا با امام و انقلاب تجدید میثاق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ۲۲ بهمن امسال و جشن تولد انقلاب ملت ایران، متفاوت از سال‌های قبل برگزار می‌شود؛ ۲ سال از شناسایی ویروس منحوس و ناشناخته «کووید ۱۹» در کشورمان می‌گذرد و حالا برای دومین سال متوالی جشن ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی متأثر از محدودیت‌های بهداشتی و پیشگیرانه برگزار شد.

شیوه‌ راهپیمایی امسال به دلیل اوج‌گیری امیکرون تبدیل به خودرویی و موتوری شده است و مردم انقلابی اصفهان از دقایق گذشته به اتفاق خانواده‌های‌شان به جشن بزرگ ملی آمده‌اند تا صحنه‌های زیبا از همبستگی و اتحاد ملی را خلق ‌کنند. 

 

زینت‌بخش راهپیمایی ابداعی و ابتکاری امسال هم،‌ علاوه بر پرچم ۳ رنگ و غرورآفرین جمهوری اسلامی، تصاویر امام راحل خمینی بت‌شکن(ره) و خلف صالحش مقام معظم رهبری و سیدالشهدای مقاومت شهید «حاج قاسم سلیمانی» است. 

 

امروز در چهل و سومین سال‌روز پیروزی، گلستان شهدای اصفهان میعادگاه مردم شهیدپرور اصفهان شده و این ملت نجیب این بار نه با پای پیاده بلکه سوار بر خودروها خودشان برای میثاق با شهدا می‌رسانند تا نشان دهند کرونا هم چون باد و باران و گرانی‌ها و گلایه‌ها مانع پایبندی‌شان به این نظام نشده است.

 

و در این میان، پرچم افتخار در دست هم‌میهنان موج می‌زند، مردم پرچم های ایران عزیز بر دست گرفته‌اند یا بر ماشین‌هایشان نصب کرده‌اند تا نشان دهند هویت‌شان، ایرانی بودن و انقلابی بودنشان به ۳ رنگ سرخ و سبز و سفید این پرچم گره خورده و با هم عجین شده است.

 

 

حضور کشاورزان تراکتور سوار شهرستان جرقویه در راهپیمایی موتوری و خودرویی یوم الله ۲۲

 

 

راهپیمایی خودرویی و موتوری اصفهانی‌ها در میدان آزادی

 

 

 

 

حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم از اقشار و سنین مختلف به همراه خانواده‌یشان در راهپمایی حضور دارند و با در دست داشتن پرچم ایران و تصاویری از امام خمینی، مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی در حال حرکت به سمت گلستان شهدی اصفهان می‌باشند.

 

 

بعضی از مادران اصفهانی، حتی با در آغوش داشتن فرزندان خود، به راهپیمایی خودرویی آمدند.

 

 

حضور فرماندار اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن 

محمد علی احمدی، فرماندار اصفهان نیز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به خیل مردم انقلابی اصفهان پیوست.

 

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شعارهای انقلاب نابودشدنی نیست، بلکه پایدار است و در فطرت و قلب انسان‌ها جان گرفته و برای همین است که جوان و نوجوان این مسیر را ادامه می‌دهند، چون یک مسیر الهی است و لشکریان و مدافعان اسلام در نسل‌های متعدد، ادامه خواهند داشت.

 

حضور مردم در گلستان شهدای اصفهان

کاروان راهپیمایی خودرویی و موتوری که از میدان آزادی و میدان احمدآباد شروع به حرکت کردند، به گلستان شهدای اصفهان رسیدند و مردم اصفهان با حضور بر سر قبور شهدا، بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

 

 

مردم اصفهان با حضور در گلستان شهدای و تجدید میثاق با آرمان‌های امام شهدا، نشان دادند علیرغم داشتن گلایه‌ها و تحمل همه سختی‌ها، باز هم پای کار انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند.

 

در این راهپیمایی حضور نسل‌های جدید و پرچمداران گام دوم انقلاب به همراه آشنایان و خانواده‌یشان بسیار زیاد بود.

 

 

انتهای پیام/۳۶۴۹/م/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول