اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آیت‌الله ملکوتی: جشن ۲۲ بهمن رزمایش وحدت، عقلانیت و عزت ایرانیان/ نوکری برای این امت یک افتخار است

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جشن ۲۲ بهمن رزمایش وحدت، عقلانیت و عزت ایرانیان است، گفت: دسیسه و شیطنت ۴۳ ساله دشمن برای ما درس بزرگی است و این دسیسه‌ها تمام شدنی هم نیست پس حفظ وحدت، یکپارچگی و تبعیت از رهبری تنها چراغ راه ما خواهد بود.

آیت‌الله ملکوتی: جشن ۲۲ بهمن رزمایش وحدت، عقلانیت و عزت ایرانیان/  نوکری برای این امت یک افتخار است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله علی ملکوتی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در سخنرانی قبل از خطبه همچنین به مناسبت ۲۲ بهمن، در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز اظهار داشت: انقلاب مشروطه به منظور رهایی کشور از استبداد بود تا به موجب آن مجلس شکل یابد اما نفوذ جریانات انحرافی در مدت کم درون مشروطه که مردم بنابه خواست علما و روحانیون به پا خواسته بودند را از هم دور کرد. 

وی ادامه داد: این باعث شد زمام امور به جریان روشنفکری سپرده شده و نظام نو پدیدار دچار انحراف و انحطاط شود، استبداد به شیوه جدید تحت امر دشمنان داخلی و خارجی قرار می‌گیرد و سپس کودتا شده و طباطبایی بر سر کار می‌آید و به موجب آن، پهلوی بر سلطنت می‌نشیند. 

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مردم خواستار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بودند، گفت: مردم اسلام می‌خواستند؛ از مشروطه زمان کمی گذشته بود که دشمنان در تلاش شیطنت‌آمیزی برای انحراف این مشروطه شدند و سران مشروطه را اعدام کردند. 

وی افزود: در انقلاب اسلامی نیز تضعیف نهادهای مستحکم نظام، شایعه‌سازی، تضعیف روحیه رزمنده‌ها همیشه سرلوحه دشمن است. 

آیت‌الله ملکوتی با اشاره بر اینکه گذشته درخشان این مرز و بوم و استحکام پایداری مردم، ایمان آنها نشانگر این است که این نظام یک الگو برای همه جهان می‌باشد، تصریح کرد: زمانی دشمن با ما محاربه و مخالفت نمی‌کند که حس کند ما وجود نداریم و در بیراهه هستیم؛ پس اگر دشمن، دسیسه کرده و تحریم را افزایش می‌دهد به منزله این است که ما قوی هستیم. 

وی متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران یک سلطنت ۲۵۰۰ ساله را قلع و قمع کرد و در هشت سال دفاع مقدس اجازه تجاوز به یک وجب از خاکش را نداد. 

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری،بیان داشت: ملت ایران در سایه تبعیت از رهبر خود سرنوشت منطقه را تغییر داد، چراکه کل دنیا خواستار تغییر در سوریه شد و این جمهوری اسلامی ایران بود که نقشه آنها را نقش بر آب کرد. 

وی ادامه داد: تمام دشمنان خواستار تغییرات در یمن شدند ولی نظام جمهوری اسلامی ایران مقاومت کرد و پشت یمن ایستاد. 

آیت‌الله ملکوتی با بیان اینکه کشورهای زیادی در اقصی نقاط جهان با ما شروع کردند و در تلاش یک انقلاب شدند ولی موفق نشدند، گفت: دسیسه و شیطنت ۴۳ ساله دشمن برای ما درس بزرگی است و این دسیسه‌ها تمام شدنی هم نیست پس حفظ وحدت، یکپارچگی و تبعیت از رهبری تنها چراغ راه ما خواهد بود. 

وی توضیح داد: آمریکا خود را کدخدای دنیا می‌داند و متاسفانه عده‌ای در داخل نیز این را قبول دارند اما امت اجازه نمی‌دهد که از اهداف والای انقلاب دست کشیده و در برابر دشمن خاضع شد. 

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: دولت ولایی باید بداند که نوکری برای این امت مقاوم و مستحکم یک افتخار است و مسوولان باید همه تلاش خود را در برابر مردم هزینه کنند و امید را بین مردم ترویج سازند. 

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول