اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا: امروز ایران اسلامی در علوم مختلف دارای قدرتی جهانی است

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با تاکید بر این‌که دستاوردهای انقلاب نسبت به زمان طاغوت به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست، گفت: امروز ایران اسلامی با تکیه بر توان بومی در علوم مختلف دارای قدرتی جهانی است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا: امروز ایران اسلامی در علوم مختلف دارای قدرتی جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سردار ‌محمدحسین سپهر در جریان سفر خود به استان دارالعباده پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه زنده بزرگداشت ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی ایران معجزه‌ای الهی و انفجار نور دانست و اظهار کرد: در طول ۱۴ قرن اسلام، انقلاب یکی از بزرگترین حوادث و اتفاقاتی بود که در جهان اسلام رخ داد و این مهم باید پاس داشته شود.

وی با اشاره به دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی طی چهل و سه سال گذشته،‌ افزود:‌ 6 برابر شدن راه‌های اصلی کشور، دو برابر شدن راه‌آهن، ۲۰ برابر شدن ظرفیت بنادر کشور و چهار برابر شدن تولید برق از جمله دستاوردهایی است که ما پس از انقلاب با تکیه بر توان داخلی بدست آوردیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با بیان این‌که در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد کل کشور به آب بهداشتی و تصفیه تجهیز شده است،‌ گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی به هیچ عنوان با زمان طاغوت قابل مقایسه نیست.

سردار سپهر در ادامه با اشاره به اهمیت دستاوردهای معدنی، صنعتی،‌ علمی،‌آموزشی و خدماتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد:‌ این که امروز تقریبا تمام روستاهای کشور به نعمت برق مجهز هستند از دیگر دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در راستای ارتقا کیفیت شهری و روستایی در کشور است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به اینکه خام فروشی در زمان طاغوت تقریبا در حد ۹۸ درصد بود خاطرنشان کرد: امروز یکی از توفیقات انقلاب تبدیل مواد پتروشیمی به محصولات بزرگ است و جلوگیری از خام‌فروشی است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به اینکه امروز قدرت فائقه هر کشوری حتما مولفه تولید علم و به کاربری آن در عرصه‌های حیات اجتماعی است گفت: دانشجوهای ما نسبت به گذشته ۲۴ برابر افزایش پیدا کرده و سهم تولید مقالات آی‌اس‌آی ما بیش از شش برابر گذشته شده که نشان دهنده موفقیت‌های بزرگ انقلاب است.

انتهای پیام/ب/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول