اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برگزاری مراسم اعتکاف در شهرستان‌های قرمز استان اصفهان ممنوع شد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: همواره یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب حفظ سلامت مردم بوده است و در همین جهت ممنوعیت برگزاری اعتکاف در شهرستان‌های قرمز استان مطرح و اعلام شد.

برگزاری مراسم اعتکاف در شهرستان‌های قرمز استان اصفهان ممنوع شد

حجت‌الاسلام مهدی فوقی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درخصوص وضعیت برگزاری اعتکاف‌ها اظهار داشت: با توجه به دستور ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم اعتکاف در شهرستان‌های قرمز ممنوعیت برگزاری اعتکاف در اصفهان را اعلام کردیم.

وی ادامه داد: همواره یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب حفظ سلامت مردم بوده است و در همین جهت ممنوعیت برگزاری اعتکاف در شهرستان‌های قرمز استان مطرح و اعلام شد و در هر شهرستان با توجه به وضعیتی که دارند طبق دستور عمل یکنواختی که به آن‌ها اعلام شده است تصمیم می‌گیرند.

فوقی با بیان اینکه مردم و متدینین در این ۲ سال پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کردند، تصریح کرد: موضوع سلامت مردم بحثی جدی است و در این مدت شاهد بودیم که مساجد طبق پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های خود را اجرایی کرده‌اند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پایان در خصوص مراسم روز نیمه رجب خبر داد: در روز ۱۵ ماه رجب برنامه اعمال ام‌داوود را با رعایت پروتکل‌ها در مساجد خواهیم داشت.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول