اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کاروان مهمات سعودی برای مزدورانش در مارب هدف انفجار قرار گرفت

کاروان حامل مهمات عربستان سعودی برای مزدورانش در استان مارب امروز هدف انفجار یک خودروی بمب گذاری شده قرار گرفت.

کاروان مهمات سعودی برای مزدورانش در مارب هدف انفجار قرار گرفت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در استان مأرب یمن کاروانی از کامیون‌های حامل مهمات از عربستان سعودی به ارتش وابسته به دولت مستعفی یمن را هدف گرفت.

پایگاه خبری اسپوتنیک به نقل از یک مقام نظامی دولت مستعفی یمن اعلام کرد: افراد ناشناس یک خودروی حامل مواد منفجره از نوع فورچونر را که در نزدیکی ایستگاه بن معیلی در شمال شهر مأرب قرار داشت، منفجر کردند آن هم درست زمانی که کامیون‌های حامل مهمات از بندر نشطون استان المهره در شرق یمن از طریق جاده بین المللی مواصلاتی بین استان‌های مارب و حضرموت در حال عبور از آن منطقه بود.

مقام نظامی دولت مستعفی افزود: این کمین که خساراتی در پی نداشت، دومین کمین در نوع خود برای محموله‌های پشتیبانی عربستان سعودی به ارتش(دولت مستعفی) یمن است، زیرا همین کامیون‌ها جمعه گذشته هم در حال عبور از شهر ثمود در شمال شرق استان حضرموت واقع در شرق یمن هدف انفجار یک بمب دستی قرار گرفتند.

این در حالی است که درگیری‌های جاری بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با نیروهای دولت مستعفی و متجاوزان ائتلاف سعودی در استان مارب همچنان ادامه دارد و صنعاء در آستانه تسلط کامل بر این استان با تسلط بر مرکز آن است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول