اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

نصب پوستر سردار سلیمانی توسط ارتش هند در کشمیر+فیلم

معترضان خشمگین پس از توهین عده‌ای از سربازان ارتش هند به پوستر سردار سلیمانی در کشمیر ارتش را وادار به عذرخواهی و نصب دوباره پوستر سردار شهید کردند.

نصب پوستر سردار سلیمانی توسط ارتش هند در کشمیر+فیلم

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، پایگاه «میدل‌ایست‌مانیتور» گزارش داده افسران ارتش هند بعد از خشم معترضان در کشمیر از توهین یک سرباز به تصویر سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجبور به عذرخواهی شده‌اند و تصویر دیگری از سردار شهید را در کنار رهبر انقلاب ایران در روستایی در مرکز کشمیر نصب کرده‌اند.

میدل‌ایست‌مانیتور نوشته افسران نظامی در مرکز کشمیر بعد از آنکه به آتش کشیده شدن تصویر سردار سلیمانی خشم گسترده معترضان در این منطقه را به همراه داشت مجبور به عذرخواهی شده‌اند. پس از آن فیلمی منتشر شد که افسران هندی را در حال نصب تصویری از سردار سلیمانی به همراه رهبر انقلاب ایران بر روی دیوار در منطقه «بدگام» نشان می‌دهد.

 

 

طبق گزارش «کشمیرآبزرور» نخستین اتفاق روز سه‌شنبه در روستای «مالبوچان» که در بخش «بدگام» واقع شده رخ داد. (بدگام بخشی از هند است که «جاشو و کشمیر» قرار دارد.) در آن حادثه سربازان ارتش هند پس از ورود به یک منزل مسکونی تصویر سردار سلیمانی را گرفتند و آن را آتش زدند.

گزارش‌ها حاکی است این حادثه به تظاهرات‌های گسترده منجر شد و معترضان به مرکز شهر آمدند و عده‌ای حتی با پلیس و نیروهای امنیتی هند درگیر شدند.

فیلم دیگری که فعالان فضای مجازی منتشر کرده‌اند نشان می‌دهد یک فرمانده ارتش به میان معترضان آمده و از آنها عذرخواهی می‌کند. این افسر، تصویری از سردار سلیمانی را بالا می‌برد که با واکنش مثبت معترضان همراه می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول