اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فارس من| شریعتی: مکاتبه با وزیر نیرو جهت پیگیری مطالبات صنفی کارگران نیروگاه سلیمی نکا

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: در ارتباط با پیگیری مطالبات صنفی کارگران نیروگاه سلیمی نکا با وزیر نیرو مکاتبه خواهم کرد.

فارس من| شریعتی: مکاتبه با وزیر نیرو جهت پیگیری مطالبات صنفی کارگران نیروگاه سلیمی نکا

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای  با عنوان « انتقاد کارگران نیروگاه نکا از تأخیر در پرداخت حق و حقوق» در سامانه فارس من خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در پیگیری خبرنگار فارس، روابط عمومی نیروگاه شهیدسلیمی نکا در این زمینه عنوان کرد: مطالبه صنفی و انتقاد کارکنان نیروگاه شهید سلیمی درباره برخی بخشنامه‌های صادره سازمان‌های بالادستی در خصوص نحوه محاسبه حقوق و دستمزد، تاخیر در پرداخت معوقات رفاهی و قطع بیمه درمانی از ابتدای بهمن ماه و سایر موضوعات درون سازمانی پیگیری می‌شود.
 

این گزارش می‌افزاید: مطالبه صنفی همکاران با صحبت‌های نماینده کارگران و نمایندگانی از همکاران در سالن همایش شرکت با پاسخگویی مدیران همراه شد و مقرر شد مراتب با هماهنگی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی و تلاش مدیران نیروگاه در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گرفته و با تخصیص نقدینگی مناسب به شرکت نسبت به پرداخت معوقات، برقراری مجدد بیمه درمانی و جلوگیری از موارد مشابه اقدام شود. (اینجا بخوانید)

در ادامه پیگیری‌‌های خبرگزاری فارس مازندران از غلامرضا شریعتی نماینده مردم شرق مازندران در گفت‌وگویی، قول مساعد داده شده که در این زمینه مکاتبه‌ای  روز شنبه با وزیر نیرو در ارتباط با پیگیری حق و حقوق کارگران این واحد صنعتی صورت گیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول