اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۵۱ مادر زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی گفت: با مشارکت بنیاد کرامت رضوی و خیران، ۵۱ مادر که به دلیل جرائم غیرعمد در زندان بودند، آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

۵۱ مادر زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آستان‌نیوز، محمدحسین استادآقا مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی گفت: با مشارکت بنیاد کرامت رضوی و خیران، ۵۱ مادر که به دلیل جرائم غیرعمد در زندان بودند، آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی افزود: آزادی این مادران از ایام ولادت حضرت زینب (س) آغاز شد و تا سالروز وفات آن حضرت، تعداد آزادشدگان در این طرح به ۵۱ نفر رسید.

استادآقا خاطرنشان کرد: این طرح در اقصی نقاط کشور اجرا شد و با مشارکت ستاد دیه کشور، مادران نیازمند زندانی شناسایی و اولویت‌بندی شدند. از جمع این زندانیان آزاد شده، یک نفر در آذربایجان شرقی، ۲ نفر در البرز، یک نفر در ایلام، ۴ نفر در خوزستان، یک نفر در خراسان شمالی، یک نفر در قم، ۳ نفر در کرمانشاه، یک نفر در یزد، یک نفر در تهران، ۲۲ نفر در فارس، ۳ نفر در آذربایجان غربی، یک نفر در خراسان رضوی، یک نفر در لرستان، ۲ نفر در کهگیلویه و بویراحمد، ۴ نفر در گیلان و ۳ نفر در همدان بودند که به کانون گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

وی در ادامه گفت: علاقه‌مندان به مشارکت در این کار خیر می‌توانند از طریق کد دستوری #8* و انتخاب گزینه ۳ (آزادی مادران معسر) و یا از طریق سامانه نذورات رضوی به آدرس nazr.razavi.ir/pay در این کار خیر مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول