اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تحقق جهاد تبیین نیازمند حضور رسانه ای طلاب است

مدیر شبکه سراسری رادیو زیارت گفت: تحقق جهاد تبیین در گرو حضور و فعالیت طلاب در عرصه رسانه است.

تحقق جهاد تبیین نیازمند حضور رسانه ای طلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، هادی افشار صفوی مدیر شبکه سراسری رادیو زیارت در نشست بصیرتی در مدرسه علمیه امام سجاد (ع) به تبیین نقش رسانه در پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: رسانه‌های آن زمان همچون اعلامیه‌ها، نوار‌ها و منبرها، باعث رشد انقلاب اسلامی در بین مردم بود، که مراکز نشر این محتوا‌ها، حوزه‌های علمیه بودند.

وی تحقق جهاد تبیین را در گرو حضور طلاب در عرصه رسانه دانست و افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، مبتنی بر جهاد تبیین، رسانه‌های امروزی، ابزار و فضای جهاد تبیین هستند و نشر محتوا، همچنان مانند زمان انقلاب، باید از سمت حوزه‌های علمیه باشد.

افشار صفوی خاطرنشان کرد: تمام ضربه خوردن‌ها و مشکلات از بی‌تقوایی و کم‌کاری است، لذا حوزه‌های علمیه علاوه بر شبکه‌سازی باید کلاس رسانه و آموزش کار رسانه‌ای را داشته باشند.

وی در ادامه رسانه و شبکه سازی را دو ضرورت در عرصه جهاد تبیین حوزویان معرفی کرد و گفت: هر طلبه باید یک شبکه پنجاه نفری از افراد مختلف را داشته باشد تا بتواند آنان را تغذیه فکری کند. در غیر این صورت باید پاسخ‌گوی خون شهیدان و کسانی که برای این انقلاب زحمت کشیدند، باشد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول