اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگیری ۱۰۷ خرده‌فروش مواد مخدر در طرح زمستانه پلیس سمنان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از دستگیری ۱۰۷ خرده‌فروش مواد مخدر در طرح زمستانه پلیس در این استان خبر داد.

دستگیری ۱۰۷ خرده‌فروش مواد مخدر در طرح زمستانه پلیس سمنان

سیدامیرحسین موسوی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از دستگیری ۱۰۷ خرده‌فروش مواد مخدر و برنامه‌ریزی هدفمند و تشدید اقدامات پلیس برای پاک‌سازی محلات در این استان خبر داد و اظهار کرد: با تمام توان، تحقق امنیت محلات و افزایش رضایتمندی مردم در این حوزه را دنبال و پیگیری می‌کنیم.

وی خرده‌فروشی مواد مخدر در محلات و مناطق سکونت مردم را موضوعی غیرقابل‌تحمل خواند و تأکید کرد: کوچک‌ترین گزارش و خبری در این خصوص با جدیت تمام بررسی می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با اشاره به اقدامات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در تأمین امنیت محلات و برخورد قاطع با خرده‌فروشان تصریح کرد: برنامه‌های این حوزه در نشست‌های تخصصی و کارشناسی به‌دقت موردبررسی و واکاوی قرار می‌گیرد.

موسوی از تشدید طرح‌های پلیس در این حوزه خبر داد و عنوان کرد: با اقدامات گسترده و شبانه‌روزی و پیگیری‌های ویژه و تخصصی مأموران پلیس با مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و شهرستان‌ها، از ابتدای زمستان سال جاری تاکنون ۱۰۷ خرده‌فروش مواد مخدر، شناسایی و دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: در اقدام هماهنگ، منسجم و ضربتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سمنان سه خرده‌فروش تریاک دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان افزود: در همین راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان در پیگیری‌ها و اقدامات تخصصی اطلاعاتی خود، سرنخ‌هایی از فعالیت سه نفر در امر تهیه و توزیع تریاک در شهرستان سمنان به دست آوردند.

موسوی اضافه کرد: پس از بررسی‌های دقیق و طراحی عملیات دستگیری، هماهنگی لازم نیز برای اجرای مطلوب این عملیات صورت گرفت و هر سه متهم با اقدامی ضربتی در مسکن مهر سمنان دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های صورت‌گرفته، یک کیلو و ۵۹۱ گرم ماده مخدر تریاک که آماده توزیع بود و تعدادی قرص‌های اعتیادآور از متهمان کشف شده است و متهمان پس از دستگیری و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در همین راستا از همراهی و تعامل مطلوب سایر یگان‌های انتظامی نیز قدردانی و اضافه کرد: همکاری‌های درون‌سازمانی پلیس برای برچیدن اعتیاد از جامعه در نقطه مناسبی قرار دارد.

موسوی بیان کرد: آحاد مردم نیز با اعلام هرگونه اطلاعات و اخبار خود به پلیس، سهم و نقش بسیار مهمی در مقابله و مبارزه با خرید و فروش مواد مخدر بر عهده دارند.

وی به عموم مردم و شهروندان اطمینان خاطر داد که فرزندان خدوم شما در این مجموعه از هیچ تلاش و کوششی برای برقراری و تأمین امنیت دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول