اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تشکیل بیش از ۴۹۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: امسال افزون بر ۵۹ هزار بازرسی از واحدهای صنفی این استان انجام و چهار هزار و ۹۳۶ پرونده تخلف صنفی تشکیل شد.

تشکیل بیش از ۴۹۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ظهر امروز در هجدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار این استان اظهار کرد: از استاندار سمنان به خاطر تشکیل منظم جلسات کارگروه تنظیم بازار و تلاش‌های دستگاه‌های اقتصادی در اجرای مصوبات کارگروه تشکر می‌کنم.

وی افزود: جلسات کارگروه تنظیم بازار در استان سمنان با همت و تلاش دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به‌طور منظم برگزار و در سال جاری ۷۰ جلسه به‌صورت استانی و شهرستانی تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: در این جلسات ۴۲۰ مصوبه در موضوعات مختلف توزیع کالاهای اساسی، عرضه مستقیم میوه و تره‌بار، بازرسی و نظارت و مصوبات تنظیم بازار کشور تصویب شده است.

تشنه‌دل بیان کرد: در ۱۱ ماه سال جاری افزون بر ۵۹ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام شده است.

وی گفت: در این بازرسی‌ها چهار هزار و ۹۳۶ پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی بالغ‌بر یک‌هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال تشکیل و پنج هزار و ۵۷۶ تخلف صنفی در این پرونده‌ها محرز شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: امسال سه هزار و ۴۸۱ شکایت مردمی به ستاد خبری سازمان صمت این استان اعلام شد و سه هزار و ۴۰۶ شکایت توسط بازرسان سازمان رسیدگی شده است که ۹۸ درصد کل شکایات را شامل می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول