اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حمایت نماینده شیراز از برخورد با ایران خودرو: پیگیری قضایی، حقوق خریداران را تامین می‌کند

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس، از اقدام دستگاه قضایی در برخورد با شرکت ایران خودرو حمایت نموده و این اقدام را در جهت حفظ منافع عمومی خریداران، موثر برشمرد.

حمایت نماینده شیراز از برخورد با ایران خودرو: پیگیری قضایی، حقوق خریداران را تامین می‌کند

روح‌الله نجابت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره برخورد قضایی دادستان شیراز با مدیرعامل شرکت ایران خودرو اظهار داشت: دپو تعداد 3 هزار و 343 دستگاه خودرو پژو پارس در انبار ایران خودرو و عدم تحویل آنان به خریداران، اقدامی است که مصداق احتکار و انحصار به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه این شرکت اعلام کرده که به دلیل تامین نشدن قطعات، خودروها در انبار نگهداری می‌شوند اما طبق بررسی دادستانی و سازمان صمت، بیشتر قطعات داخلی بوده و تامین آنان دشوار و زمان‌بر نیست.

نماینده مردم شیراز ادامه داد: در نتیجه این استدلال شرکت برای دپوی تعداد زیادی خودرو، توجیه پذیر نیست و این روند، حقوق مشتریان این مجموعه را تضییع می‌کند.

نجابت ضمن حمایت از دستگاه قضایی در جریان ورود جدی به تخلف ایران خودرو، تصریح کرد: دادستان شیراز طی بازدید از انبار شرکت ایران خودرو، به این مجموعه جهت تعیین تکلیف وضعیت خودروها مهلت یک هفته‌ای داد و پس از آن با درایت و هوشمندی، این موضوع را پیگیری کرد.

وی اضافه کرد: احضار مدیرعامل سابق ایران خودرو و اقدام قضایی، در این راستا می تواند راهگشای موانع موجود باشد و از تضییع حقوق خریداران جلوگیری نماید.

نماینده شیراز خاطرنشان کرد: به لحاظ قانونی و از منظر دستگاه قضا نیز اقدام شرکت ایران خودرو، از مصادیق احتکار منجر به اخلال در نظام اقتصادی است.

نجابت اظهار داشت: بنابراین روند تولید و توزیع خودرو باید مسیر خود از نگاه‌های سودجویانه و انحصارطلب خارج کرده تا در این بخش به نتایج مطلوبی برسیم.

انتهای پیام/س/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول