اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«صیانت» به معنای فیلترینگ نیست/ از پایین بودن سرعت اینترنت ناراضی هستم

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت: از پایین آمدن سرعت اینترنت ناراضی هستم و بر این اساس در مجلس به مسئولان مربوطه تذکر جدی دادم.

«صیانت» به معنای فیلترینگ نیست/ از پایین بودن سرعت اینترنت ناراضی هستم

لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک و سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی در گفت و گو با خبرگزاری فارس از قزوین، ضمن اشاره به تصویب کلیات این طرح، اظهار کرد: موضوعی که روز گذشته پس از 5 ماه بررسی و اعمال اصلاحات و تغییر بیش از 80 درصدی نسبت به طرح اولیه در کمیسیون به تصویب رسید، کلیات می باشد و هنوز قانون نشده است.

وی مطالعه دقیق زوایای این طرح از سوی مردم را ضروری خواند و گفت: جزییات طرح در اینترنت قابل مشاهده است و اثری از موضوعاتی مانند فیلترینگ در آن نیست. برهمین اساس از مردم و صاحب نظران درخواست داریم با مطالعه آن، اشکالات طرح و نظرات خود را منعکس کنند و اگر نقدی دارند ارائه دهند، ما از انتقادات استقبال می کنیم.

سیاهکلی افزود: از رسانه ها به طور ویژه انتظار داریم با دعوت از کارشناسان و متخصصین این حوزه و برگزاری جلسات تخصصی، بررسی علمی طرح را در دستور کار قرار دهند و اجازه سوءاستفاده و موج سواری از این فضا و انحراف افکار عمومی از واقعیات را ندهند.

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی بیان کرد: بنده به عنوان کسی که در حوزه فضای مجازی تجربه دارم در کمیسیون حاضر شده ام و قطعا از حقوق مردم دفاع می کنم و به هیچ وجه حاضر نیستم طرحی تصویب شود که مردم را دچار گرفتاری کند.

وی در ادامه پایین آمدن سرعت اینترنت طی روزهای اخیر را بی ارتباط با روند بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی خواند و گفت:  بنده از موضوع پایین آمدن سرعت اینترنت ناراضی هستم و استدلال آقایان در این خصوص را قانع کننده نمی بینم و بر این اساس در مجلس به مسئولان مربوطه تذکر جدی دادم.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول