اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دریادار کاویانی: بیانیه گام دوم راهبرد نیروی دریایی ارتش است

به گفته جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش، نیروی دریایی راهبردی ارتش در فضای عملیاتی گسترده در تداوم انقلاب اسلامی و در اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سر از پا نمی‌شناسد و همه مسؤولان نیروهای مسلح در این راستا قدم برمی‌دارند.

دریادار کاویانی: بیانیه گام دوم راهبرد نیروی دریایی ارتش است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیر دریادار حمزه کاویانی ظهر امروز در جمع دانش‌پژوهان مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت این مرکز با بیان اینکه امروز نظام اسلامی با محوریت انقلاب اسلامی ایران در منطقه صاحب اقتدار است، اظهار کرد: هرروز و هر ساعتی که از انقلاب اسلامی گذشته بر عزت و افتخار اقتدار و سربلندی این ملت افزوده؛ چراکه اعتقاد داریم راه ما راه درستی است.

وی با بیان اینکه راه اسلام در تقابل با همه نظام‌هایی که در دنیا سلطه‌جویی می‌کند راه پیروزی و باافتخار است، تصریح کرد: انتخاب شما در پیوستن به نداجا و دمیدن روح جوانی باقدرت ایمان و شجاعت شما و در کنار دیگر هم‌رزمانتان باعث شد امروز مأموریت ما به‌وسیله تجهیزات بومی و داخلی در تقابل با جهان سلطه در اطراف مرزهای کشور تا حضور شجاعانه نیروی دریایی راهبردی در حیاط‌خلوت آن‌ها به وقوع بپیوندد.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش با اذعان به اینکه نیروی دریایی پیام‌رسان قدرت نرم و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط عالم است، بیان کرد: ما موظفیم بنا به‌فرمان مقام معظم رهبری پیام راهبردی انقلاب اسلامی‌مان را به تمام دنیا مخابره کنیم و هم‌رزمان ما مسیر 45 هزار کیلومتری را تا سواحل غرب افریقا پیمودند، در جایی که نظام سلطه بر ملت‌های آن منطقه تسلط کامل دارد، نیروی دریایی ارتش پیام استقلال‌خواهی و آزادی‌خواهی انقلاب اسلامی ایران را مخابره کرد.

کاویانی با اشاره به تهدیدات رسانه‌ای دشمن افزود: بدانید همه جنگ روانی دشمن با استفاده از ابزارهای رسانه علیه جوانان است و باید هوشیار و آگاه باشیم در تهدیدات فضای مجازی و راهمان در تداوم مسیر مستقیم انقلاب اسلامی باشد که رهبر معظم در بیانیه گام دوم خطاب به شما جوانان فرموده‌اند.

وی با اشاره به راهبرد نیروی دریایی ارتش بر اساس بیانیه گام دوم بیان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش در فضای عملیاتی گسترده در تداوم انقلاب اسلامی و در اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سر از پا نمی‌شناسد و همه مسؤولان نیروهای مسلح در این راستا قدم برمی‌دارند و شما جونان غیرتمند بدنه اجرایی نداجا هستید.

 

به گزارش فارس دریادار کاویانی ضمن دیدار با فرماندهان و دانش‌پژوهان در سفر خود به رشت خانه رفاهی دانش‌آموز و مرکز صدا و تصویر را افتتاح و از پروژه‌های عمرانی نظیر ساخت منازل مسکونی ۹۶ واحدی و آموزشگاه نظامی و اماکن مجتمع شهید نامجوی در حسن رود بازدید کرد. بازدید جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش از آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت.

 انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول