اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

بوشهر نارنجی شد/ آخرین رنگبندی کرونایی استان

در تازه‌ترین نقشه رنگبندی کرونایی منتشر شده، شهرستان بوشهر از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر وضعیت داده است.

بوشهر نارنجی شد/ آخرین رنگبندی کرونایی استان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در تازه‌ترین نقشه رنگبندی کرونایی منتشر شده، شهرستان بوشهر از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر وضعیت داده است. 

بر اساس اعلام سامانه ماسک وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حال حاضر  سه شهرستان تنگستان، دیلم و عسلویه در وضعیت قرمز قرار دارند.

علاوه بر این چهار شهرستان بوشهر، دشتستان، جم و دیّر در وضعیت نارنجی و سه شهرستان دشتی، کنگان و گناوه در شرایط زرد کرونایی هستند.

بستری ۲۰۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان 

احمد یزدان پناه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در شبانه روز گذشته ۶۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان  بوشهر بستری شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۴ مورد به ویروس کرونا قطعی است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به بستری ۲۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه افزود: از مجموع بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه، ۱۷ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون دو هزار و ۸۷ هم استانی به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند گفت: متأسفانه در روز جمعه ۶ اسفند بانویی ۸۶ ساله در استان بوشهر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در ‌۲۴ ساعت گذشته  ۶۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۲۶ مورد به کرونا قطعی بوده است.

یزدان پناه تصریح کرد: از آغاز شیوع کرونا در کشور تاکنون ۱۰۱ هزار و ۵۳۷ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطر نشان ساخت: آنچه زنجیره ابتلا به کرونا را قطع می‌کند تزریق واکسن، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول