اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

شهردار بوشهر: هیچ پروژه‌ جدیدی شروع نمی‌‌شود/ طرح‌های جنجالی‌ شهرداری به کجا رسید؟

شهردار بوشهر گفت: در تعریف برنامه‌ها باید فعالیت‌های نیمه تمام و راکد را اولویت پیگیری قرار دهیم و نباید پروژه‌ جدیدی را آغاز کنیم.

شهردار بوشهر: هیچ پروژه‌ جدیدی شروع نمی‌‌شود/ طرح‌های جنجالی‌ شهرداری به کجا رسید؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین حیدری شهردار بوشهر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ساختار سازمانی شهرداری باید موزون باشد، اگر سازمان موزون و هماهنگ نباشد، قطعا نمی‌تواند به انجام وظایف و توقعات مردم دست پیدا کند.

شهردار بندر بوشهر گفت: کل اعتبارات شهرداری به سمت پرداخت حقوق و مزایاست و در بدنه پایین شهرداری، لایه‌هایی وجود دارد که به بهسازی و ترمیم نیاز دارد تا کارها راحت‌تر انجام شود.

وی افزود: در تعریف برنامه‌ها باید فعالیت‌های نیمه تمام و راکد را اولویت پیگیری قرار دهیم و نباید پروژه‌ جدیدی را آغاز کنیم.

وی از برگزاری چهاردهمین هفته نکوداشت روز بوشهر در ۱۸ اسفند خبر داد و اظهار داشت: در این هفته برنامه‌های مختلف در زمینه فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی برگزار می‌شود.

حیدری در خصوص تقاطع شهید سلیمانی گفت: این پروژه، یکی از پروژه‌های کوچک بوده، اما به دلیل طولانی شدن، فرسایشی شده و مورد توجه قرار گرفته که با انتخاب مشاور و پیمانکار جدید، کار را شروع کردیم که امیدواریم در در مهرماه یا آبان ماه سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.


حیدری عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که با آن روبه‌رو هستیم، بحث جابجابی تیر‌های برق فشار قوی‌ست که باید از استان فارس بیاید که این روند منجر به کندی کار شده است.

وی در خصوص پروژه گذر سرتل - تنگک گفت: قطعه دوم آن انجام شده و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ایم.

وی درباره چرخ و فلک بوشهر گفت: قرار بوده بهمن ماه امسال چرخ و فلک بندر بوشهر به بهره‌برداری برسد اما نیاز به نصب ضد صاعقه دارد که ان‌شالله بعد از آن و تکمیل کارهای استاندارد، به بهره‌برداری خواهد رسید.


شهردار بوشهر بر توجه به بافت قدیم شهر تاکید کرد و گفت: ساخت و سازهای بی‌رویه و بدون مجوز شهرداری به دلیل بی‌اطلاعی برخی شهروندان از قوانین ساخت‌و ساز است که این وظیفه شهرداری است که در مورد قوانین شهرداری اطلاع‌رسانی کند.


شهردار بوشهر گفت: کمپ‌های نوروزی باید جای ثابت و مشخصی داشته باشند تا از چادر زدن‌های مسافران نوروزی در مکان‌های نا‌مناسب جلوگیری شود.


حیدری در مورد بحث پایش تصویری بیان داشت: این پایش برای امنیت شهری است و هم گره‌های تصادفات را باز می‌کند و از آمار بالای مرگ‌و میر در سطح شهر کاسته می‌شود.


شهردار بوشهر توضیحاتی در خصوص تعویض اتوبوس‌ها داد و گفت: در شهرداری باید سازمان عمران و بازآفرینی شهری ایجاد شود تا خیلی از هزینه‌های شهری را کاهش دهد.


حیدری با قدردانی از نیروی دریایی سپاه، دانشگاه خلیج‌فارس، شرکت توزیع نیروی برق و دیگر نهادها و دستگاه‌ها در همکاری ‌رفع تصرف حریم ۶۰ متری دریا خاطر نشان کرد: از ۱۵ کیلومتر ساحل شهر بوشهر تاکنون افزون بر ۱۰ هکتار از اراضی ساحلی بوشهر از تأسیسات و سازه‌های غیرضروری رفع تصرف شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول