اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رشد مشاغل خانگی در هرمزگان به تنوع‌بخشی و حمایت مسؤولان وابسته است

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: برای متحول ساختن وضعیت اقتصادی استان و بهبود معیشت مردم، باید همه دستگاههای ذیربط با هماهنگی و همکاری، خدمات مناسبی به کارآفرینان عرضه کنند و با تنوع بخشی به رشد مشاغل خانگی کمک کنند.

رشد مشاغل خانگی در هرمزگان به تنوع‌بخشی و حمایت مسؤولان وابسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی معین وزیری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در آیین افتتاح رویداد عرضه محصولات مشاغل خانگی با تاکید بر اینکه اکثر محصولات مشاغل خانگی استان ظرفیت صادرات دارد، گفت: برای متحول ساختن وضعیت اقتصادی استان و بهبود معیشت مردم، باید همه دستگاههای ذیربط با هماهنگی و همکاری، خدمات مناسبی به کارآفرینان عرضه کنند.

وی بر رصد دقیق مشکلات کارآفرینان جهت طرح موضوع با حضور دستگاههای متولی به استاندار هرمزگان تاکید کرد، بیان داشت: چرخه تولید باید به صورتی طراحی شود که کارآفرین با کمترین قیمت محصول اولیه دریافت کند تا در فروش سود بیشتری ببرد.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: با حمایت نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس و استاندار استان با تمام توان از همه ظرفیت‌های استان جهت راه اندازی شبکه فروش و بازار مشاغل خانگی اقداماتی که سد راه تولیدکنندگان کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی است، مانع زدایی می‌کنیم.

به گزارش فارس،  این رویداد تا 15 اسفندماه هر شب ساعت ۱۸ واقع در بلوار علی ابن ابیطالب، مجموعه شیوا (تالار سیمرغ اسبق) پذیرای مردم است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول