اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

افزایش ماندگاری مسافران نوروزی مستلزم وجود زیرساخت های گردشگری است

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان اسفراین با توجه به اهمیت گردشگری در توسعه شهرستان و ارتقاء درآمد مردم گفت: جهت ماندگاری مسافران و گردشگران باید زیرساخت های گردشگری تقویت شود.

افزایش ماندگاری مسافران نوروزی مستلزم وجود زیرساخت های گردشگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، صبح امروز مسلم نوری، فرماندار اسفراین در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان با تاکید بر بررسی شاخصهای گردشگری شهرستان اظهارکرد: از عوامل موثر توسعه گردشگری، مدیریت و برنامه‌ریزی آگاهانه با استفاده از ابزارها و ظرفیت‌های نسبی دستگاهها و ایجاد فضاهای فرهنگی است که باعث ماندگاری مسافر و توسعه گردشگری خواهند شد. 

وی گفت: افزایش ماندگاری مسافران در تعطیلات نوروز باید از اهداف ستاد خدمات سفر شهرستان بوده و تمهیدات مناسب برای افزایش اسکان این افراد در شهرستان فراهم شود. 

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان اسفراین با اشاره به ظرفیتهای خاص شهرستان در حوزه گردشگری افزود: برنامه ریزی ستاد خدمات سفر باید در کنار ارایه خدمات مورد نیاز به مسافران عبوری در جهت تقویت اسکان و ماندگاری این افراد ساماندهی شود. 

وی توجه به زیباسازی نقاط ورودی شهرستان، برگزاری بازارچه های صنایع دستی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های امام زادگان و آثار تاریخی و گردشگری و ظرفیت‌های عشایری برای جذب مسافران و گردشگران در این شهرستان همگام با تعطیلات نوروزی را مهم دانست و عدم تنوع در استفاده از ظرفیت‌های گردشگری را از عوامل مهم در عدم موفقیت شهرستان در حوزه توسعه گردشگری عنوان کرد.

نوری تعطیلات نوروز را به عنوان یک ظرفیت ملی در جذب گردشگر دانست و گفت: در همین راستا علاوه بر تامین زیرساختهای گردشگری باید نسبت به تهیه بسته گردشگری با توجه به شاخصهای مهم شهرستان اقدام کرد.

انتهای‌پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول