اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مدال برنز آسیایی بر گردن 2 شمشیرباز ارومیه ای

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی گفت: 2 «اپه ایست» ملی پوش ارومیه ای در جریان رقابت های قهرمانی جوانان آسیا مدال برنز تیمی را بر گردن آویختند.

مدال برنز آسیایی بر گردن 2 شمشیرباز ارومیه ای

علی نجف زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: "محمد برزگر و یاسین نوری" که به همراه تیم ملی چهار نفره اپه جوانان ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان اعزام شدند با درخشش در این پیکارها موفق به مقام سوم و مدال برنز تیمی شدند.

وی ادامه داد:  در بخش تیمی این مسابقات تیم ملی اپه کشورمان پس از برد مقابل تیم های قرقیزستان و عربستان سعودی به مرحله نیمه نهایی ولی با شکست 45 بر 36 مقابل تیم ملی هنگ کنگ از رسیدن به فینال بازماند و به برنز مشترک رسید ولی برای تعیین جایگاه سوم و چهارم مقابل قزاقستان به میدان رفت.

نجف زاده در خصوص کسب مقام های بخش انفرادی این 2 شمشیرباز شایسته استان افزود: یاسین نوری با سه برد و چهار باخت به عنوان بیست و هفتمی رسید و محمد برزگر نیز با چهار برد و سه باخت به عنوان سیزدهمی یافت.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی گفت: طی چند روز گذشته نیز "سیدمبین رضوی" دیگر شمشیرباز نوجوان ارومیه ای همراه با تیم ملی سابر کشورمان موفق به کسب مدال نقره آسیا شد تا این ورزشکار استان در اولین حضور بین‌المللی خود صاحب مدال شود.

وی ادامه داد: در بخش انفرادی فلوره دختران نیز هانیه خوشخواهی دیگر ملی پوش ارومیه ای برای نخستین بار در تاریخ شمشیربازی کشورمان در رده هفتم انفرادی نوجوانان دختر آسیا قرار گرفت.

انتهای خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول