اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

برگزاری اولین جشنواره علوم انسانی عمار

اولین جشنواره علوم انسانی عمار، از صبح امروز با ارائه مقالات برگزیده در هفت پنل مطالعاتی برگزار شد.

برگزاری اولین جشنواره علوم انسانی عمار

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، «اولین جشنواره علوم انسانی عمار» از صبح امروز جمعه ۱۳ اسفند‌ماه ۱۴۰۰ در حوزه هنری کار خود را آغاز کرد.

در این جشنواره صاحبان آثار برگزیده در حوزه علوم انسانی، مقالات خود را در پنل‌های پنج‌گانه: مطالعات انقلاب اسلامی، ارتباطات و رسانه، عدالت و پیشرفت، جهان و علوم اجتماعی، مدیرت و دین ارائه می‌دهند.

این جشنواره با محوریت «صورت‌بندی نظری کنش‌های اجتماعی در بستر انقلاب اسلامی»، از آبان‌ماه با انتشار فراخوان، کار خودش را آغاز کرد.

آثار مختلف در قالب‌های ارائه شفاهی، یادداشت، مقاله، کتاب و پایان‌نامه در اولین جشنواره علوم انسانی عمار به داوری گذاشته شدند. رویداد اختتامیه این جشنواره، ساعت ۹ صبح جمعه ۱۳ اسفند با ارائه آثار برگزیده در پنل‌های علمی آغاز شده و ساعت ۱۸ با مراسم تقدیر از برگزیدگان و برگزاری پاسداشت‌های ویژه جشنواره، به پایان می‌رسد.

لازم به ذکر است در اختتامیه این جشنواره نیز ضمن بزرگداشت کتاب «توسعه و تضاد» اثر فرامرز رفیع‌پور، یادبودی از مرحوم روح‌الله نامداری برگزار خواهد شد. همچنین در اختتامیه اولین جشنواره علوم انسانی عمار، حجت‌الاسلام حمید پارسانیا و مجتبی ناموخواه، سخنرانی و نطق خواهند داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول